۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
تغییرات دوباره در قیمت‌های خودرو

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت با اعلام اینکه درج قیمت خودرو در سایت ها ممنوع نشده، از تغییر شیوه درج قیمت خودروها در سایت‌های اینترنتی معاملات خودرو خبر داد.

تسنیم: نقوی سرپرست معاونت بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت از ممنوع نبودن درج قیمت خودروها در سایت‌های اینترنتی معاملات خودرو خبر داد و  گفت: فقط شیوه اجرا تغییر کرده است.

وی افزود: در اطلاعیه سازمان حمایت تصریح شده که قیمت خودروهای صفر باید با قیمت درج شده در وبگاه اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران متناسب باشد و از ان قیمت ها بالاتر نباشد.

روز گذشته سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این باره اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرده بود: 

«با عنایت به نوسانات به‌وجودآمده در بازار خودرو و افزایش قیمت حاشیه بازار نسبت به درب کارخانه و اقدامات برخی افراد سودجو، در قیمت‌سازی با هدف ایجاد بازارهای کاذب در خرید و فروش خودرو و بهره‌برداری سوء از التهاب ایجادشده و با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران مبنی بر بارگذاری و درج روزانه قیمت متعارف بازار خودروهای صفرکیلومتر معامله‌شده تولید داخل در سایت اتحادیه مذکور به‌نشانی www.uead.ir مقتضی است تا اطلاع ثانوی به‌منظور ساماندهی بازار خودرو، ترتیبی اتخاذ نمایید اعلام و درج قیمت فروش نقدی خودروهای صفرکیلومتر تولید داخل از سقف آخرین قیمت بارگذاری‌شده در سایت اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران تجاوز ننماید.

در ضمن آگهی‌های فروش سایر خودروها اعم از کارکرده و صفرکیلومتر که قیمت آنها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده است به‌صورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر گردد.»

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها