۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
چرا برخی میادین تره‌بار پلمب شدند؟/ فردا تره‌بار تعطیل شد

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز طرح نظارت ویژه بر میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خبرداد.

باشگاه خبرنگاران:ر ئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با مشاهدات میدانی عرضه میوه بی‌کیفیت در این میادین و گلایه شهروندان، تعدادی از غرفه‌ها در میدان میوه و تره بار قزل قلعه پلمب و بنر تخلف بر سر در این واحدها نصب شد.

احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با توجه به تذکر مکرر به سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برای عرضه میوه با کیفیت به مردم و بی‌توجهی به این موضوع، طرح نظارت ویژه بر میادین میوه و تره بار آغاز شد.

وی افزود: با مشاهدات میدانی عرضه میوه بی‌کیفیت در این میادین و گلایه شهروندان، تعدادی از غرفه‌ها در میدان میوه و تره بار قزل قلعه پلمب و بنر تخلف بر سر در این واحدها نصب شد.

پانا هم نوشت  فردا سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل است.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به شهروندان عزیز اعلام کرد که تمامی میادین و بازارهای میوه تره بار روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت تعطیل است.

گفتنی است که ساعت کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۲۰ است و شهروندان می‌توانند در ساعت‌های مذکور برای تهیه مایحتاج روزانه خود به این مراکز مراجعه کنند

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها