۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
اشاره اژه‌ای به کلاهبرداری هزار میلیارد تومانی

رئیس قوه قضاییه گفت: در بحث مقابله با فساد، ما در صدد مبارزه ریشه‌ای هستیم نه کار تبلیغاتی. سوال این است که در بحث مقابله با فساد، آیا به نقطه مطلوب رسیده‌ایم؟ باید بگویم نه.

رسانه قوه قضاییه:  رئیس قوه قضاییه با اشاره به بررسی پرونده‌های فساد اقتصادی گفت: برای نمونه در یک فقره در نتیجه یک ارتباطات ناصحیح با یک شرکت، برای واردات میلیون‌ها تن نهاده دامی، بیش از هزار میلیارد تومان از مردم دریافت شده بود، اما کالایی وارد کشور نشده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در جریان سفر بدون تشریفات به استان خراسان شمالی، در دانشگاه بجنورد حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به صورت مستقیم و بدون‌واسطه به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازد.

حضور امروز در دانشگاه بجنورد، چهارمین حضور رئیس دستگاه قضا در مجامع دانشگاهی و در بین دانشجویان، طی ده ماه اخیر است.

رئیس قوه قضاییه طی حدود ۲۲ ماه اخیر که تصدی ریاست عدلیه را بر عهده دارد، چندین نشست هم‌اندیشی با اقشار مختلف مردمی و نخبگانی به ویژه دانشجویان کشور برگزار کرده و همواره بر شنیدن نقطه‌نظرات همه منتقدان و صاحبنظران تاکید داشته و در این راستا فراخوانی مهم صادر کرده است.

رئیس قوه قضاییه در ادامه بیان کرد: امروز مسئله اصلی و اولویت‌دار کشور، مسئله اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم است؛ البته سایر مسائل نظیر مسائل امنیتی و فرهنگی و سیاسی نیز مهم هستند، اما باید توجه داشت که اگر به مسائل اقتصادی و معیشتی توجه نشود تبعات آن دامن‌گیر سایر مقوله‌ها خواهد شد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها