۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
رونمایی از اولین اپلیکیشن موبایل تجارت خارجی و امور گمرکی در کشور

معاون فنی اسبق گمرک جمهوری اسلامی ایران از رونمایی نخستین اپلیکیشن موبایل تجارت خارجی و امور گمرکی کشور خبر داد .

به گزارش فردای اقتصاد : مهرداد جمال ارونقی در خصوص اپلیکیشن موبایل تجارت خارجی و امور گمرکی گفت: این اپلیکیشن با موضوع آموزشی و بیشتر در قالب ویدئو بوده و متقاضیان با ورود به سایت میتوانند آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان با ورود به سایت مکس میتوانند این اپلیکیشن آموزشی را که هم قابلیت نصب بر روی اندروید و آی او اس  دارد را در گوشی همراه خود داشته باشند.

ارونقی تاکید کرد: در این اپلیکیشن ویدئو هایی آموزشی در خصوص قانون امور گمرکی و آیین نامه های اجرایی آن با آخرین اصلاحات و همچنین اطلاعاتی در خصوص آشنایی با نمانکلاتور ها دارد .

به گفته ارونقی نمانکلاتور ها در واقع جدول طبقه بندی کالا با ردیف تعرفه گمرکی به یک مفهوم واحد گفته میشوند که در حال حاضر جدول طبقه بندی کالا در قسمت شرح کالا و کد مربوط به آن جنبه مشترک جهانی دارد و همه استفاده کنندگان از نمانکلاتور از کد به خصوصی ، کالا معینی را استنباط می کنند ولی در قسمت ماخذ حقوق گمرکی و سود بازرگانی و یا شرایط ورود و صدور ، جنبه محلی یا کشوری دارد .

 در این سایت همچنین علاوه بر ارائه بسته های آموزشی که به صورت ویدئویی در اختیار متقاضیان امور گمرکی قرار گرفته سایر اطلاعات عمومی مربوط به تجارت و امور گمرکی نیز قرار گرفته است.

رونمایی از اولین اپلیکیشن موبایل تجارت خارجی و امور گمرکی در کشور

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار