۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
پرونده کینگ مانی با  ۵۰۰۰ مالباخته به کجا رسید؟

رئیس کل دادگستری استان تهران از آغاز محاکمه متهمان پرونده موسوم به کینگ مانی در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی خبر داد.

تسنیم: علی القاصی‌مهر، رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده موسوم به "کینگ مانی" یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی در سطح کشور است که به صورت ویژه تحت رسیدگی قضایی قرار داشته و با ارجاع این پرونده به مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، جلسات دادگاه این پرونده به زودی آغاز خواهد شد.
القاصی‌مهر گفت: تعداد شکات و مالباختگان پرونده کینگ مانی حدود ۵ هزار نفر است و نخستین جلسه رسیدگی به پرونده کینگ مانی در روز چهارشنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۲ در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی توسط هیات قضایی این شعبه برگزار خواهد شد.
وی افزود: با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی و مهم، اهتمام لازم برای انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست مربوطه و ارسال پرونده برای رسیدگی در دادگاه صورت پذیرفت و دادگستری کل استان تهران رسیدگی به پرونده‌های مهم و کثیرالشاکی از جمله این پرونده را تا حصول نتیجه نهایی و وصول مطالبات مالباختگان با جدیت دنبال خواهد کرد و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
رئیس کل دادگستری استان تهران و نماینده رئیس قوه قضاییه در شورای‌عالی مقابله و پیشگیری از جرائم پولشویی و تأمین مالی تروریسم گفت: این پرونده تا کنون ۸ متهم داشته که در جلسه دادگاه با حضور شکات و مالباختگان پای میز محاکمه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی خواهند نشست.
شایان ذکر است؛ کیفرخواست این پرونده با عنوان اتهامی "اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور" صادر شده و شکات آن از نقاط مختلف کشور هستند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها