برنامه کامل بورسان ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

بررسی همه‌جانبه بورس در مسیر پیش رو

مهدی اصغرزاده، قاسم آزاد و مهدیه علیجانی؛ کارشناس‌های بازار سرمایه
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
بررسی همه‌جانبه بورس در مسیر پیش رو

بورس تهران امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که هفته گذشته نماگرهای اصلی تالار شیشه‌ای کاهشی بیش از ۳ و ۳.۵ درصدی را تجربه کرده بودند. با این حال اما بهبود معاملات در دقایق پایانی بازار روز چهارشنبه موجب شد تا بورس امروز با امید بیشتری به روند صعودی کار خود را آغاز کنند که شاهد این اتفاق نیز بودیم اما با این حال روند متعادلی که در روزهای قبل‌تر نیز شاهد آن بودیم، ادامه داشت.

فردای اقتصاد: بورس تهران امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که هفته گذشته نماگرهای اصلی تالار شیشه‌ای کاهشی بیش از ۳ و ۳.۵ درصدی را تجربه کرده بودند. با این حال اما بهبود معاملات در دقایق پایانی بازار روز چهارشنبه موجب شد تا بورس امروز با امید بیشتری به روند صعودی کار خود را آغاز کنند که شاهد این اتفاق نیز بودیم اما با این حال روند متعادلی که در روزهای قبل‌تر نیز شاهد آن بودیم، ادامه داشت. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری کار خود را با یک افزایش ۰.۳۸ درصدی به پایان رساند و به محدوده ۲.۲۷۹ میلیون واحدی رسید و در سمت دیگر شاخص توانست با ثبت عملکردی نسبتا بهتر، رشد ۰.۷۶ درصدی را تجربه کند. ارزش معاملات خرد سهام طی معاملات روز جاری عدد ۶۷۰۵ میلیارد تومان را به ثبت رساند و پس از خروج پول سنگین در بازار روز گذشته، شاهد ورود پول ۲۵ میلیارد تومانی از سمت کدهای حقیقی به چرخه سهام بودیم.

در بخش اول برنامه امروز همراه با مهدی اصغرزاده و قاسم آزاد، کارشناسان بازار سرمایه، به بررسی همه‌جانبه بورس تهران در مسیر پیش رو پرداختیم.

در بخش دوم برنامه نیز همراه با مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه، به بررسی معاملات بورس کالا طی هفته گذشته پرداختیم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ابولحسنی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    سلام و خدا قوت به شما تیم فردای اقتصاد، لطفا نائب زیاره ما سهامداران که اونجا نیستیم هم باشید و بی صبرانه منتظر اطلاعات خوبی که از نمایشگاه برامون میارید هستیم،موفق و موید باشید