۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
اقتصاد بدون نفت با تولید محصولات ویژه

اهداف اقتصاد مقاومتی و اقتصاد بدون نفت با تولید محصولات ویژه محقق خواهد شد.

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه به دستیابی به نخستین  ذوب آزمایشی فولاد مبارکه در نخستین روزهای شهریورماه سال ۷۰، در کوره شماره ۴ این شرکت اشاره و  بر تولید حداکثری و اهمیت تنوع هرچه بیشتر محصولات کیفی تاکید کرد.

وی با بیان این که فولاد مبارکه در بسیاری از بخش‌ها و خطوط تولید و به طور مشخص همکاران ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم با آغاز سال جدید به رکوردهای زیادی دست یافت، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعمیرات اساسی این ناحیه در زمان‌های محدودیت مصرف برق با موفقیت انجام شد و همچنین هم اکنون خطوط برای دست‌یابی به رکوردهای جدید و تولید انواع محصولات خاص در حوزه فولادهای مورد نیاز محیط گاز ترش چابک سازی شده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: در شرایط فعلی که رکود بر بازارهای جهانی حاکم است، رویکرد فولاد مبارکه حرکت به سمت تولید محصولات کیفی است که می‌تواند برای کشور و ذینفعان ارزش افزوده بیشتری به همراه آورد.

وی خاظرنشان کرد: بدون شک کارکنان شرکت بازوان پرتوان و متعهد شرکت هستند که در همه ادوار ماموریت ها و اهداف سازمان را به خوبی محقق کرده اند. ازاین رو فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین هلدینگ فولادی کشور دست‌یابی به اقتصاد بدون نفت و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را با تولید محصولات خاص، قوی تر و پرشتاب تر از گذشته در دستور کار خود دارد.

طیب نیا تاکید کرد:  باید با تولید حداکثری انواع محصولات کیفی نه تنها بازارهای داخل را از واردات محصولات ویژه بی نیاز کنیم  و همچنین از محل صادرات در این مسیر روشن گام برداریم و برای کشور ارزآوری و ارزش افزوده بیشتر ایجاد کنیم.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار