۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
تحول بانک صادرات با «سوپرمارکت مالی»

منصور شیخ‌الاسلامی، مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران، در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در گفتگو با فردای اقتصاد به توضیح درباره اهمیت برگزاری این نمایشگاه و آخرین جزئیات اقدامات و دستاوردهای بانک صادرات ایران پرداخت.

فردای اقتصاد: شیخ‌الاسلامی عنوان کرد که در این نمایشگاه تمامی ابزارهای مالی در تمامی حوزه‌های بورس، بانک و بیمه ارائه می‌شود که می‌توان با بهبود و افزایش همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه، روند مساعد و رو به پیشرفتی را در این صنعت شاهد باشیم.

شیخ‌الاسلامی در ادامه با اشاره به گستردگی فعالیت‌های بانک صادرات در حوزه مالی عنوان کرد که این بانک طی چند ماه گذشته اقدام به راه‌اندازی سوپرمارکت مالی کرده است که تمامی حوزه‌های صنعت مالی مانند پولی و بانکی، بیمه، واسپاری و لیزینگ، بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری را پوشش می‌دهد و اکنون مدتی است که بانک صادرات در حال حرکت به سمت مباحث دیجیتالی است تا بتواند خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه دهد.

شیخ‌الاسلامی در انتها به مبحث چک دیجیتال پرداخت و عنوان کرد که بانک صادرات به عنوان پیشروترین بانک در این حوزه، تاکنون توانسته است بیش از ۲۲۶ هزار فقره چک دیجیتال را از طریق سامانه «چکنو» صادر کند که باتوجه به سررسیدهای متنوع آن، تاکنون بیش از ۳۴ هزار و ۵۰۰ برگه آن پاس شده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار