۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
بخش خصوصی در اقتصاد ایران چگونه رشد می‌کند؟

علی محمد شریعتی‌مقدم، موسس و مدیرعامل گروه بین‌المللی نوین زعفران، یکی از کاندیداهای کسب کرسی هیات رئیسه اتاق ایران است. اهداف او برای ارتقای جایگاه اتاق ایران در صورت کسب رای اعتماد در چهار سال آینده بررسی شد.

فردای اقتصاد: هفته آینده (۲۸خرداد ماه) انتخابات هیات‌رئیسه اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود. علی محمد شریعتی‌مقدم، موسس و مدیرعامل گروه بین‌المللی نوین زعفران ، یکی از کاندیداهای کسب کرسی هیات رئیسه اتاق ایران است.

وی در گفت‌وگو با «فردای اقتصاد» به این سوال پاسخ داد که در صورت گرفتن رای اعتماد از سوی بخش خصوصی چه اهداف و ماموریت‌هایی را در چهار سال آینده دنبال خواهد کرد؟ شریعتی مقدم از فعالان باسابقه در تولید و صادرات زعفران همچنین به چالش‌هایی که فعالان اقتصادی در مسیر توسعه بنگاه‌ها خود با آن دست به گریبانند، اشاره کرد.

به گفته شریعتی مقدم، در برخی موارد فعالان اقتصادی مورد بی‌مهری سیاستگذاران قرار گرفته‌اند، اما حضور در ده‌ها نهاد و سازمان در جایگاه مشورتی یک ظرفیتی است که باید از آن استفاده کرد. وی همچنین با اشاره به جایگاه صنعت زعفران در حوزه صادرات، گفت: این ظرفیت وجود دارد که صادرات زعفران را به یک میلیارد دلار برسانیم، اما فعالان این صنعت باید برنامه توسعه داشته باشند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار