۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
تغییر ریل توییتر به سمت ویدیو

ایلان ماسک و مدیرعامل جدید توییتر قصد دارند این پلتفرم را به یک شبکه اجتماعی ویدیو محور تبدیل کنند. 

فردای اقتصاد - ایلان ماسک و مدیرعامل جدید توییتر قصد دارند این پلتفرم را به یک شبکه اجتماعی ویدیو محور تبدیل کنند. 

این میلیاردر صاحب توییتر با انتشار توییتی از توسعه اپلیکیشن ویدیو مختص تلویزیون‌های هوشمند خبر داد که نشان دهنده رویکرد جدید این شبکه اجتماعی برای انتشار محتواهای ویدیویی است. 

در جلسه‌ سرمایه‌گذاران این شرکت که اواخر هفته گذشته با حضور لیندا یاکارینو مدیرعامل جدید توییتر و ایلان ماسک برگزار شد استراتژی جدید این شرکت از درآمدزایی از طریق توسعه محتوای ویدیویی روی این پلتفرم مورد بحث قرار گرفت. 

به گزارش رویتر در این جلسه روی انتشار ویدیوهای افقی روی پلتفرم توییتر تاکید شد مدلی که می‌تواند بحث درآمدزایی توییتر را از درآمد ناشی از تبلیغات در تایملاین پست‌های کاربران فراتر ببرد. 

توییتر از زمانی که ایلان ماسک آن را خریداری کرده با مجموعه بحران‌های مختلفی روبه رو بوده از جمله اخراج کارکنان این شرکت، انتقاد از تغییر نظارت بر محتواها، باز شدن اکانت‌های مسدود شده افراد جنجالی مانند ترامپ و ... 

با این حال بزرگترین چالش ایلان ماسک در توییتر ایجاد مسیر درآمدی برای این شبکه اجتماعی بوده است. 

لیندا یاکارینو مدیرعامل جدید توییتر سابقه مدیریت بخش تبلیغات در شرکت NBC را داشته و از همین منظر حضور او در توییتر با تغییر رویکرد این پلتفرم به سمت ویدیو معنا پیدا می‌کند. 

توییتر پیش از ایلان ماسک نیز تلاش کرده بود که مدل کسب و کار خود را از یک میکروبلاگ متنی به سمت یک پلتفرم ویدیویی تغییر دهد اما به رغم راه‌اندازی بخش‌های مختلف مانند پریسکوپ هیچ گاه به عنوان یک پلتفرم ویدیویی مطرح نبوده است. 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار