۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
تغییر بزرگ در توییتر

نسخه جدید توییتر به کاربران اجازه می‌دهد تا توییت‌های خود را چند بار و تا ۳۰ دقیقه پس از انتشار ویرایش کنند.

فردای اقتصاد: نسخه جدید توییتر به کاربران اجازه می‌دهد تا توییت‌های خود را چند بار تا ۳۰ دقیقه پس از انتشار ویرایش کنند.

پس از درخواست‌های مکرر کاربران از توییتر مبنی اضافه کردن قابلیت ویرایش، این شرکت پنج شنبه اعلام کرد که به زودی به برخی از کاربران اجازه خواهد داد به صورت آزمایشی توییت‌های خود را تا۳۰ دقیقه پس از انتشار ویرایش کنند.

این ویژگی در حال حاضر به صورت داخلی (آلفا) در حال گذراندن آزمایش‌های خود است و در هفته‌های آتی برای گروهی از کاربران از جمله کاربرانی که سرویس آبی آن را دارند، در دسترس خواهد بود.

دکمه ویرایش به آزمایش کنندگان اجازه می‌دهد کاربران تا مدت زمان ۳۰ دقیقه پس از انتشار چندین بار توییت‌های خود را ویرایش کنند. توییت‌های ویرایش شده با یک برچسب در کنارشان نشان داده خواهند شد. زمانی که کاربر روی این برچسب کلیک کنند، تاریخچه ویرایش‌ها نشان داده خواهد شد. بنابراین حتی اگر یک کاربر محتوای خود را تغییر دهد، سایرین می‌توانند از نسخه‌های پیشین اطلاع پیدا کنند.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: از آنجایی که این ویژگی بیش از هر ویژگی دیگری تا به امروز مورد تقاضای کاربران بوده است، ما میخواهیم مطمئن شویم که این ویژگی به درستی اضافه خواهد شد.

این شرکت در ماه آوریل پس از اینکه ایلان ماسک از دنبال کنندگان خود در توییتر پرسید که آیا آن ها این ویژگی را می خواهند، اعلام کرد که در حال کار بر روی آن است.

در زمان نظرسنجی ویرایش دکمه، ماسک اعلام کرد کرد که ۹.۲ درصد از سهام توییتر را خریده است و آن را د رسانه های اجتماعی را فاش کرد. آقای ماسک در اواخر ماه آوریل اعلام کرد که قصد خرید توییتر با عدد ۴۴ میلیارد دلار را دارد. در حال حاضر توییتر و آقای ماسک درگیر یک دعوی حقوقی هستند؛ زیرا ایلان ماسک به دنبال پایان دادن معامله خرید این شرکت است.

مناقشه میان توییتر و ایلان ماسک عمدتا حول محور ادعای ایلان ماسک مبنی بر درصد بالای کاربران فیک این شبکه اجتماعی است و ایلان ماسک این ادعا را دارد که توییتر اطلاعات دقیقی در این رابطه منتشر نمی‌کند. توییتر هم در دفاع این موضوع را مطرح می‌کند که این موضوع بهانه‌ای برای انجام ندادن معامله است و خارج از مفاد معامله است.

آقای ماسک هچنین ادعا می‌کند که توییتر تغییراتی در مدل کسب و کار خود اعمال کرده است که می‌بایست قبل از اجرا با ایلان ماسک مطرح و به مشورت گذاشته می‌شد.

ویژگی مورد انتظار توییتر بلاخره آماده شد
ایلان ماسک: توییتر تغییراتی در مدل کسب و کار خود اعمال کرده است که می‌بایست قبل از اجرا مطرح و به مشورت گذاشته می‌شد.

سرویس اشتراک آبی توییتر در نوامبر ۲۰۲۱ برای کاربران ایالات متحده راه اندازی شده است. این سرویس نسبت به سرویس عادی توییتر مزایا و ویژگی‌های دارد که خریداران آن را بهره‌مند می‌سازد. این ویژگی هم در حال گذراندن مراحل تست خود برای کاربران آمریکا است و در صورتی که این مرحله با موفقیت به سرانجام رسد، شاهد انتشار عمومی آن خواهیم بود. این سرویس ۲.۹۹ دلار در ماه هزینه خواهد داشت. البته در ماه ژوئیه شاهد افزایش قیمت اشتراک این سرویس بودیم.

در میان کشمکش‌های حقوقی این شرکت با ایلان ماسک، توییتر سرعت راه‌اندازی ویژگی‌های جدید خود را به صورت غیرقابل انکاری افزایش داده است. سرویس دیگری که این شرکت سه شنبه از آن رونمایی کرد، حلقه توییتر نام دارد. این سرویس راهی برای ارسال توییت‌ها به گروهی کوچک از کاربران است. به کمک این سرویس دیگر نیاز نیست همه توییت‌های شما به صورت عمومی منتشر شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار