۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
مجوز استخدام گسترده در آموزش و پرورش + جزئیات

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس نتایج نهایی آزمون دبیری و هنرآموزی، حدود ۱۹ هزار دبیر و ۳۰۰۰ هنرآموز جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

ایسنا: صادق ستاری فرد با بیان اینکه مجوز جذب نیروی انسانی آموزش و پرورش بر اساس نتایج نهایی آزمون دبیری و هنرآموز، مجموعا ۲۲ هزار و ۱۸۴ نفر است، اظهار کرد: بر اساس نتایج نهایی آزمون دبیری و هنرآموزی، حدود ۱۹ هزار دبیر و ۳۰۰۰ هنرآموز جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

به گفته وی، سهم ارزشیابی کتبی در نتایج نهایی آزمون دبیری و هنرآموزی ۶۰ درصد و سهم ارزیابی تکمیلی و مصاحبه ۴۰ درصد است.

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: سعی کردیم دامنه رشته‌هایی که می‌توانند دبیری یا هنرآموزی را انتخاب کنند، نسبت به سالهای قبل بیشتر باشد و این امر با هدف ایجاد رقابت پذیری انجام شده است.

ستاری فرد در پاسخ به این سوال که آیا وجود رشته‌های پزشکی و داروسازی در دفترچه استخدامی، باعث ایجاد این حاشیه شده است که آموزش و پرورش به دنبال جذب پزشک و داروساز به عنوان دبیر است؟ یادآور شد: این رشته‌ها برای تدریس در دروس مرتبط مثل زیست شناسی است. از سوی دیگر در حال حاضر نیز ما پزشکانی داریم که در استخدام آزمون و پرورش هستند. هم دبیر هستند و هم مراقب سلامت هستند.

وی هچنین این را هم گفت که آزمون استخدامی آموزش و پرورش در رشته شغلی دبیری و هنرآموزی ۱۲ مرداد سال جاری برگزار و نتایج آن حداکثر تا ۲۶ مرداد ماه اعلام می شود.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون «دبیری» و «هنرآموز» وزارت آموزش و پرورش از شنبه (۲۷ خرداد) آغاز شد و تا چهارشنبه (۳۱ خرداد) ادامه داشت؛ اما بنا بر اعلام سازمان سنجش مهلت ثبت نام تا امروز شنبه (۳ تیرماه) تمدید شده است و بنابراین متقاضیان شرکت در این آزمون فقط تا امروز مهلت ثبت نام در این آزمون را دارند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها