۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
داستان کار و زندگی خالق برند رازی

محمدرضا گنجی در گفت‌وگو با «فردای اقتصاد» داستان کار و زندگی خود را روایت کرد و این سوال را پاسخ داد که برند «رازی» چگونه متولد شد؟

فردای اقتصاد: محمدرضا گنجی در گفت‌وگو با «فردای اقتصاد» سیر تحولات زندگی و کاری خود را تشریح کرده است. این گفت‌وگو یکی از گفت‌وگوهای مجموعه برنامه «چهره‌ها» است که در رسانه «فردای اقتصاد» تولید شده است.

در این گفت‌وگو با محمدرضا گنجی به دوران نوجوانی و جوانی‌اش سفر و این سوال را مطرح کردیم که برند «رازی» چگونه متولد شد؟ او در این گفت‌وگو در ابتدا به نقش خود و برادرانش در تولید چسب رازی اشاره می‌کند.

البته چسب رازی تنها برند خانواده گنجی نیست؛ برند دومی که این خانواده مشهور کرد، «مهرام» در حوزه صنایع غذایی است که از آقای شاهرخ ظهیری خریداری شد. خانواده گنجی در حوزه تایر با برندی چون یزد تایر نیز فعالیت دارد. لیزینگ رازی و بیمه رازی را نیز این خانواده پایه‌گذاری کرد که بعدا واگذار شد.

برنامه «چهره‌ها»، روایت زندگی چهره‌های فکری، کارآفرینی و تصمیم‌سازی نیم‌قرن اخیر همزمان با تحولات طوفانی این مقطع زمانی است.

نسخه صوتی این گفت‌وگو را اینجا بشنوید:

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • اکبر صالحی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    درود بر شما. به نظر اگر در آینده چيزي از سایت وزین شما باقی بماند همین برنامه چهره ها است . خدا قوت، دست مریزاد، و خواهشی که دارم ادامه دادن و دعوت از این دست چهره هایی که قطعا ماندگار خواهند شد، است . تشکر
  • پدرام بهمنی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    بسیار سری برنامه های عالی است که از منظر اقتصاد و مدیریت و تاریخ بسیار آموزنده است و ضمن مستند سازی تاریخ معاصر برای استفاده آموزشی و پژوهشی کاربردی است لطفا ادامه دهید
  • محمد IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    ابعاد اقتصادی که هدف مصاحبه است را کنار گذاشتید، بعد سیاسی را چسبیدید؟

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار