برنامه کامل بورسان ۵ تیر ۱۴۰۲

گرمای تابستان به بورس می رسد؟

امیر عباس کریم زاده، کارشناس بازار سرمایه و سلمان یزدانی، مدیر ابزارهای مشتقه کارگزاری پیشرو
۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
 گرمای تابستان به بورس می رسد؟

در برنامه بورسان امروز امیر عباس کریم زاده کارشناس بازار سرمایه در خصوص ابلاغیه اخیر تغییر نرخ دلار از ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان به محدوده ۳۸ هزار تومان و سلمان یزدانی مدیر ابزارهای مشتقه کارگزاری پیشرو به واکاوی ابلاغیه های اخیر در حوزه آپشن با حضور در برنامه بورسان پرداختند.

فردای اقتصاد- شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز توانست با افزایش ۰.۳ درصدی تا سطح ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار واحدی پیشروی کند. هر چند در ابتدای شروع بازار نماگر اصلی تحت تاثیر فشار فروش پا در مسیر نزول گذاشت اما در ادامه توام با تقویت سمت خرید، معادلات تا حدودی به نفع متقاضیان تغییر مسیر داد. به رغم افزایش بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ واحدی نماگراصلی بورس تهران، شاخص کل هم وزن اما شرایط مطلوب تری را به نمایش گذاشت، به نحوی که این معیار بورسی توانست در پایان داد و ستد ها ۰.۷۹ درصد افزایش را به خود اختصاص دهد. از جمله رویداد های حائز اهمیت معاملات می توان به خروج ۲۳۶ میلیارد تومانی پول حقیقی از گردونه معاملات سهام اشاره کرد. بررسی جریان ورود و خروج پول در صندوق های سرمایه گذاری نظیر درآمد ثابت و مختلط نیز نشان می دهد که ۴۲ میلیارد تومان پول تازه به این بخش وارد شده است.

امروز امیر عباس کریم زاده کارشناس بازار سرمایه در خصوص ابلاغیه اخیر تغییر نرخ دلار از ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان به محدوده ۳۸ هزار تومان و سلمان یزدانی مدیر ابزارهای مشتقه کارگزاری پیشرو به واکاوی ابلاغیه های اخیر در حوزه آپشن با حضور در برنامه بورسان پرداختند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 2m1400 IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    با سلام و سپاس از برنامه خوب بورسان علی رغم گفته کارشناس اول این برنامه ؛ به نظر من دلار ایران این عدد ها را به این راحتی ها نمی بینه و چون حباب شورش های داخلی در ایران تخلیه شده و برنامه ریزی مسولین برای ثبات هست این اعداد گفته شده در برنامه رو بعید می دونم ببینیم این زودی ها. سالم و تندرست