۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
رونمایی پاول دوروف از ویژگی استوری تلگرام

پاول دوروف مدیرعامل تلگرام از اضافه شدن قابلیت استوری به تلگرام خبر داد.

فردای اقتصاد - پاول دوروف مدیرعامل تلگرام از اضافه شدن قابلیت استوری به تلگرام خبر داد. 

دوروف در یک پست تلگرامی درباره این قابلیت نوشت که برای سالها کاربران این پیام‌رسان خواستار راه‌اندازی استوری بوده‌اند و این شامل نیمی از تقاضاهای کاربران برای اضافه شدن امکانات جدید را شامل می‌شود.

دوروف گفته است هرچند در ابتدا با ایده اضافه شدن استوری به تلگرام مخالف بوده اما در نهایت اگر این پیام‌رسان به حرف کاربرانش اهمیتی نمی‌داد و نوآور نبود به این جایگاه نمی‌رسید. 

به گفته بنیانگذار تلگرام استوری‌های تلگرام به صورتی خواهد بود که کاربران قادر به تنظیم این باشند که چه کسی استوری‌های آن را مشاهده کند و یا از چه اشخاصی پنهان بماند. 

استوری‌های تلگرام با تغییراتی در رابط کاربری این پیام‌رسان در بالای صفحه چت‌ها ظاهرا خواهند شد تا به راحتی قابلیت دسترسی داشته باشند و در عین حال به سایر بخش‌های مهم این پیام‌رسان آسیبی نزنند. 

پنهان کردن ساده استوری‌ها از لیست مخاطبان از ویژگی‌های استوری تلگرام است. همچنین کاربر قادر خواهد بود برای استوری‌های خود یک توضیح متنی و لینک هم اضافه کند ضمن اینکه امکان تگ کردن کاربران دیگر هم در آن قرار خواهد گرفت.

تلگرام همچنین از ویژگی عکس همزمان از دو دوربین هم پشتیبانی خواهد کرد به این ترتیب کاربر می‌تواند در هنگام تولید یک استوری از هر دو دوربین برای تولیدمحتوای مورد نظر به طور همزمان استفاده کند.

این پیام رسان همچنین به کاربر این امکان را می‌دهد که زمان انقضای استوری‌های خود را نیز تعیین کند. این زمان‌ها ۶، ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعت است. همچنین کاربر این اجازه را خواهد داشت که استوری‌های خود برای همیشه روی صفحه پروفایل خود حفظ کند. 

به گفته دوروف با این ویژگی صفحه پروفایل کاربران داده‌محورتر خواهد شد. 

همچنین تغییرات جدید تلگرام به صاحبان کانال‌ها و گروه‌ها این اجازه را می‌دهد که پست‌های کانال را در استوری قرار دهند. 

دوروف گفته که ویژگی استوری در مرحله آخر تست قرار دهد و از اوایل ماه جولای ( حدود یک ماه دیگر ) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار