۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
دو گزینه نهایی مدیریت استقلال مشخص شدند

دو گزینه نهایی مدیرعاملی استقلال از سوی وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی مشخص شدند.

ایلنا: باشگاه استقلال این روزها در کوران آماده‌سازی پیش فصل و اوج پنجره تابستانی نقل و انتقالات با چالش‌ بزرگی روبه‌رو شده و آنهم استعفای سرپرست مدیرعاملی‌ است و این موضوع باعث شده آبی‌پوشان در شرایطی که باید مشغول مذاکره با نفرات مد نظر خودشان باشند بدون مدیرعامل سپری کنند. همین موضوع منجر به این شده وزارت ورزش و جوانان به دنبال معرفی هرچه سریع‌تر مدیرعامل جدید باشگاه باشد و البته سازوکار جدید این باشگاه با توجه به عرضه درصد زیادی از سهام این باشگاه در بورس ایجاب می‌کند که سازمان خصوصی‌سازی هم در این انتخاب دخیل باشد.

طبق گفته پولادگر، معاون وزیر ورزش قرار است امروز مدیرعامل استقلال معرفی شود و طبق شنیده‌ها گزینه اصلی وزارت، علی محمدی، مدیرعامل سابق شرکت فولاد چندی پیش قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی در صفحه شخصی خودش علی خطیر را دارای بالاترین نمرات مدیریت ورزشی معرفی کرد و به نوعی حضورش به عنوان مدیرعامل جدید استقلال را تبلیغ و از او به عنوان گزینه مد نظر خودش نام برد.

وزارت ورزش مخالف سفت و سخت مدیرعاملی خطیر است و همین موضوع شانس محمدی را برای تصدی مدیریت آبی پوشان بیشتر می‌کند و از طرفی گزینه‌ای به نام رضا الماسی که سابقه مدیریت در دانشگاه پیام نور و باشگاه ملوان را در کارنامه دارد هم مطرح شده که شانس زیادی برای رقابت با خطیر و محمدی ندارد.

باید دید در نهایت کدام گزینه به عنوان مدیرعامل جدید استقلال معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید رضا عباسی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    سلام عالیست

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار