برنامه کامل خط سود ۲۵ تیر ۱۴۰۲

چشم‌انداز صنایع دام و طیور؛ از نهاده تا محصول

حامد شاه‌پوری آرانی، معاون مالی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین، داوود رنگی، رئیس فدراسیون طیور ایران و مرتضی حسینی، کارشناس صنعت دامپروری
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
چشم‌انداز صنایع دام و طیور؛ از نهاده تا محصول

در این قسمت از برنامه خط سود، وضعیت صنعت دام و طیور کشور از مرحله نهاده تا محصول نهایی با کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

فردای اقتصاد: در این قسمت از برنامه خط سود همراه با حامد شاه‌پوری آرانی، معاون مالی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین و مرتضی حسینی، کارشناس صنعت دامپروری، به بررسی وضعیت حال حاضر صنعت دام، چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آن پرداختیم. در بخش دوم برنامه نیز داوود رنگی، رئیس فدراسیون طیور ایران، در رابطه با چالش‌های اصلی تامین نهاده صنعت دام و طیور توضیحاتی را ارئه داد.

شاه‌پوری آرانی در صحبت‌های خود به وضعیت شرکت‌های زیرمجموعه صنایع تامین از جمله گلدشت، ملارد و فکا اشاره کرد و از شرایط کنونی، چشم‌انداز و طرح‌های توسعه‌ای که طی سالیان آینده در دست اجراست صحبت کرد. داوود رنگی نیز به بررسی وضعیت تامین نهاده برای شرکت‌های فعال در صنعت دام و طیور پرداخت و مهم‌ترین چالش‌های موجود از لحاظ تامین و تخصیص ارز را برشمرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • mehdi IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    بر طبق تحقیقات انجام شده در انگلستان دام های شیرده به موسیقی های خاصی علاقه زیادی نشان می دهند و در نتیجه شیردهی آنها بین 20 تا 30 درصد افزایش می یابد. آیا دامداران در کشورمان اقدامی در این راستا انجام داده اتد یا خیر؟؟؟...
    • رضا ایران دوست IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      فرمایش جنابعالی مصداق این شعر جناب سعدی است : خانه از پای بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار