آیا مدتی است در کارتان موفقیتی کسب نکرده‌اید؟

توصیه هارواردبیزنس‌ری‌ویو برای حفظ روحیه در شرایط انتظار برای برد
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
آیا مدتی است در کارتان موفقیتی کسب نکرده‌اید؟

فردای اقتصاد: آیا حس می‌کنید مدتی است که در محل کار بردی نداشته‌اید؟ اگر احساس می‌کنید به شدت منتظر افزایش حقوق، ترفیع، یا حتی فقط به رسمیت شناخته شدن هستید، توصیه‌های نشریه معتبر هاروارد بیزنس‌ری‌ویو را برای حفظ روحیه خود در چنین وضعیتی امتحان کنید.

نخست، به یاد داشته باشید که این فقط یک فصل از زندگی کاری شماست. همیشه فراز و نشیب وجود خواهد داشت. هیچ چیز دائمی نیست، حتی اگر احساس کنید که دائمی است. اگر برایتان سخت است که باور کنید دوران رکودتان به پایان می‌رسد، با یک دوست، همکار یا مربی که می‌تواند دیدگاه تازه‌ای به شما بدهد، تماس بگیرید.

بعد، یک موفقیت کوچک خود را شناسایی کنید و آن را جشن بگیرید. چیزی به نام خیلی کوچک وجود ندارد. تمام جزئیات یک پروژه اخیر خود را فهرست کنید. کدام مورد را کامل اجرا کردید؟ چه چیزی حتی بهتر از حد انتظار پیش رفت؟ تشخیص حتی یک پیروزی کوچک می‌تواند به شما انگیزه دهد، و با گذشت زمان، جمع کردن این بردهای کوچک باعث می‌شود در نقش خود اعتماد به نفس و توانایی بیشتری داشته باشید.

همچنین مهم است که مراقب باشید با چه کسانی اطراف خود را احاطه کرده‌اید. چه کسی حال شما را خوب می‌کند؟ چه کسی شما را سرخورده می‌کند؟ از دوری از کسانی که شما را پایین می‌کشند، نترسید.

در نهایت، پیروزی‌های دیگران را مورد بررسی قرار دهید - نه برای مقایسه خود، بلکه برای شناسایی عادات موثری که منجر به موفقیت آنها شده است تا بتوانید خودتان آنها را در پیش بگیرید.

منبع: HBR

نویسنده: آن شوگر

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار