برنامه کامل بورسان دوم مرداد ماه

بورس تهران نفس کشید

با حضور حامد قناعی مدیر عامل سبدگردان آسمان و نیما کرامت مدیر معاملات مشتقه کارگزاری بانک سامان
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
بورس تهران نفس کشید

شاخص‌های بورسی امروز صعودی شدند و همزمان ۱۲۷ میلیارد تومان منابع مالی از سوی سرمایه‌گذاران خرد به طور مستقیم وارد جریان دادوستد سهام شد.

فردای اقتصاد: شاخص‌کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز با افزایش ۱.۰۹ درصدی همراه شد و تا محدوده یک میلیون و ۹۹۸ هزار واحدی افزایش ارتفاع داد. نماگر هم وزن بازار هم راستا با دماسنج اصلی با رشد ۱.۰۷ درصدی توانست رقم ۷۰۹ هزار و ۵۳۸ واحد را به خود اختصاص دهد.

ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) در روزی که ۷۰ درصد نمادهای معاملاتی سبز بودند به رقم ۳ هزار و ۷۹۲ واحد رسید. در روز دوشنبه رقمی بالغ بر ۱۲۷ میلیارد تومان منابع مالی از سوی سرمایه‌گذاران خرد به طور مستقیم وارد بازار سهام شد. صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط نیز ۱۴۴ میلیارد تومان ورود پول را تجربه کردند.

در دوم مرداد ماه ارزش کل سفارش‌های روی تابلو (سهامی، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) در بخش خرید به رقم ۶۶۵ میلیارد تومان رسید، در بخش فروش نیز شاهد تشکیل سفارشاتی در محدوده ۳۰۰ میلیارد تومان بودیم. در جریان خرید و فروش سهام طی روز دوشنبه ۹۴ سهام در صف خرید و ۳۹ شرکت در صفوف سنگین فروش قرار گرفتند.

در برنامه امروز بورسان؛ حامد قناعی مدیر عامل سبدگردان آسمان و نیما کرامت مدیر معاملات مشتقه کارگزاری بانک سامان به ارزیابی وضعیت فعلی و چشم‌انداز آتی بازار سهام و شرایط معاملات مشتقه پرداختند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • م.خداجو FR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    درود بر شما / عجب نوسانی از ملت می‌گیرند، از یک طرف ربات های الگوریتمی، از یک طرف خبرسازی و بازی با اخبار، از یک طرف نوسانگیری ظالمانه بازارساز، حالا ملت بروند ایچیموکو و مکدی و پرایس اکشن تحلیل کنند !!! خداییش تا این حد توخواب هم نمیدیدم مسئولین نامرد باشند. / آقای مسئول قیامت میاد هر چند دیر ...