۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
اقامت در هتل گوگل، شبی ۹۹ دلار

شرکت گوگل برای ترغیب کارکنان دورکار این شرکت به حضور در این شرکت به آنها پیشنهاد اقامت با تخفیف در هتل گوگل را داده است. 

فردای اقتصاد - شرکت گوگل برای ترغیب کارکنان دورکار این شرکت به حضور در این شرکت به آنها پیشنهاد اقامت با تخفیف در هتل گوگل را داده است. 

هتل گوگل در محوطه مقر این شرکت در مانتین‌ویو کالیفرنیا - نزدیکی سانفرانسیسکو -  است و گوگل برای اقامت با تخفیف کارکنانش، شبی ۹۹ دلار را در نظر گرفته است. 

گوگل که در جریان کرونا یکی از شرکتهایی بود که بخش عمده کاربرانش را دورکار کرد از سال گذشته به تدریج از آنها خواست که دوباره به مدل کار فیزیکی بازگردند و یا مدل هیبریدی ( هم حضوری و هم دورکاری) را جایگزین دورکاری کامل کنند. 

گوگل در سال گذشته ۱۲هزار نفر را هم تعطیل کرده است. 

مقر گوگل در مانتین ویو و در قلب سیلیکون ولی قرار دارد و یک محوطه بزرگ ۴۲ هکتاری است و نزدیک به ۴هزارنفر در آن مشغول به کارند. 

هتل گوگل هم برای کارکنان گوگل و هم برای سایر مسافران در نظر گرفته شده اما گوگل برای کارکنان این شرکت که از این هتل استفاده کنند خدمات دیگری مثل صبحانه رایگان هم در نظر گرفته است. 

هزینه ۳۰ شب اقامت در این هتل ۲۹۷۰ دلار در ماه است که کمتر از متوسط اقامت در یک آپارتمان تک‌خوابه در منطقه سانفرانسیسکو است. هزینه شبی ۹۹ دلار اقامت در این هتل در حالی است که قیمت یک شب اقامت در هتل ۴ستاره در این منطقه بین ۱۲۰ تا ۲۵۰ دلار است. 

ارایه چنین پیشنهادی به کارکنان گوگل باعث بحثهایی در محافل آنلاین این شرکت شده  و حتی یکی از کارکنان نوشته  بر این اساس گوگل بخشی از حقوقی را که به ما می‌دهد دوباره پس می‌گیرد! یکی دیگر از کارکنان گوگل هم نوشته اقامت در هتل گوگل به صرفه‌تر از اجاره آپارتمان است. 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار