۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
جنگ پنهان برای سرمربی تیم ملی فوتبال / کی روش یا اسکوچیچ؟

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی به جمع بندی نرسیدند چرا که موافقان حضور کارلوس کی روش نتوانستند مخالفان را راضی به اعلام نظر مثبت کنند.

نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه برگزار شد و انتظار می‌رفت که یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین تصمیمات در این جلسه اتخاذ شود اما به گفته احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در این نشست بحثی در مورد کارلوس کی روش نشده است!

این در حالی است یکی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این نشست تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی بوده که موافقان و مخالفان آن به اظهار نظر پرداخته‌اند.

موافقان و مخالفان کی روش

در این میان مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون حامی اصلی بازگشت کارلوس کی روش بوده و با همراهی مهدی محمدنبی صحبت‌هایی را در مورد مزایای حضور این مرد پرتغالی مطرح کرده‌اند اما چند عضو هیات رئیسه مخالفت خود را با کنار گذاشتن اسکوچیچ و حضور کی روش اعلام کرده‌اند.

مخالف اصلی حضور کی روش در تیم ملی فوتبال ایران میرشاد ماجدی سرپرست قبلی فدراسیون است که پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون رسما اعلام کرد پای هیچ نامه‌ای را برای بازگشت کی روش امضا نخواهد کرد. ماجدی در نشست امروز هم مخالفت خود را اعلام کرد و پس از آنکه برخی اعضا بر حضور سرمربی سابق تیم ملی اصرار کردند وی جلسه را ترک کرد. علاوه بر ماجدی اعضایی مانند بهرام رضاییان، خداداد افشاریان و حتی احسان اصولی هم مخالف حضور کی روش هستند.

جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود. این در حالی است که امروز خبرهایی در مورد مشخص شدن رقم قرارداد کارلوس کی روش و حتی زمان حضور او در تهران منتشر شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال حضور کی روش را تکذیب کرد

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: هیچ بحثی درباره حضور کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال نشده است. عمده مباحث و صحبت‌های مطرح شده در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گزارش‌هایی بود که از بخش‌های مختلف فدراسیون مانند وضعیت تیم‌های ملی ارائه شده بود. برای ما مهم است که تمام تیم‌های ملی در بهترین وضعیت ممکن باشند. در جلسه امروز هچ بحثی درباره حضور کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال نشد و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها