۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
هشدار پلیس راهور: فعلا خودروی وارداتی نخرید

رئیس پلیس راهور هشدار داد که هموطنان پیش خریدی برای خودروهای وارداتی انجام ندهند، چون هیچ یک از خودروهای مذکور قابلیت شماره گذاری را ندارد.

فارس: سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره به واردات خودروهای دست دوم اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی تصویب کرده که خودروهای دست دوم وارد کشور شود و به دولت نیز ابلاغ شده و دولت نیز به وزارت صمت ابلاغ کرده است که خودروهای دست دوم وارد شود اما فعلا سازوکاری مشخص نشده است.

وی ادامه داد: موضوع مهمی که وجود دارد این است که فعلا آیین نامه ای در خصوص نحوه واردات، تامین ارز و یا میزان واردات مشخص نشده است اما متاسفانه عده ای سود جو در فضای مجازی اقدام به انتشار فیلم هایی از خودروهای موجود در کشورهای حاشیه خلیج فارس می کنند و قیمت های غیر صحیح نیز مطرح می کنند.

سردار هادیانفر تصریح کرد: سود جویان در شبکه های اجتماعی اقدام به معرفی شماره تلفن یا دفاتر در تهران و شهرستان ها می کنند که متقاضیان برای واریز پول و ثبت سفارش خودرو اقدام کنند در حالی که آیین نامه اجرایی واردات خودرو هنوز به تصویب هیئت وزیران نرسیده است.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: هموطنان عزیز مبادرت به پیش خرید یا واریز وجه ریالی و دلاری به هیچ شخصیت حقوقی اعم از افراد و شرکت ها نکنند چون هیچ یک از خودروهای مذکور تا ابلاغ آیین نامه اجرایی آن از سوی دولت محترم قابلیت شماره گذاری را ندارد.

رئیس پلیس راهور فراجا ضمن هشدار تاکید کرد: تا زمانی که آیین نامه و ضوابط مصوبه هیئت وزیران واردات خودروهای کارکرده تصویب نشود هموطنان هوشیار باشند تا فریب سود جویان را نخورند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها