۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
صنایع و سهام جذاب بورسی از نگاه ۸۴ تحلیلگر

دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. نوسانی که در فضایی کم‌رمق دنبال می‌شود. اما در چنین شرایطی مدیران دارایی به چه سهام و صنایعی توجه می‌کنند؟ در ۶ ماه آینده کدامیک پربازده‌تر خواهند بود؟ فاطمه اسماعیلی پاسخ می‌دهد.

فردای اقتصاد: نتایج تازه‌ترین نظرسنجی توصیه بزرگان بازار سرمایه که با مشارکت ۸۴ کارشناس و تحلیلگر بورسی برگزار شد نشان از رای بالای این مدیران دارایی به صنعت خودرو با ۲۹ بار تکرار دارد. به نظر می‌رسد بهبود عملکرد خودروسازان طی ماه‌های اخیر به ویژه خودروسازان تجاری از مهمترین دلایل توجه کارشناسان به این صنعت باشد. صنعت بانک نیز در این نظرسنجی ۲۸ رای کسب کرد و در زمره پربازده‌ترین صنایع بورسی طی ۶ ماه آینده از نگاه مدیران دارایی جای گرفت. رتبه سوم نیز به صنعت سیمان با ۲۱ بار تکرار اختصاص پیدا کرد.

صنایع و سهام جذاب بورسی از نگاه ۸۴ تحلیلگر

در میان سهام پربازده از نگاه مدیران دارایی، بیشترین رای باز هم به یک نماد بانکی رسید. نماد معاملاتی بانک ملت (وبملت) ۹ بار از سوی کارشناسان تکرار شد تا صدرنشین این لیست باشد. رتبه دوم نیز از آ« نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو دیزل (خاور) با ۷ بار تکرار شد. کارشناسان در مجموع ۱۵۷ سهم را در این نظرسنجی معرفی کردند که البته ۱۰۷ سهم تنها رای داشتند.

صنایع و سهام جذاب بورسی از نگاه ۸۴ تحلیلگر

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • فیروز فرزانه IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    سپاس
  • مسعود IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    هیچ سهمی نخرید پیشنهاد من به دوستان که در بازار هستن و کسانی که قصد ورود یا خرید دارن همه سهم ها در حال نوسانگیری هستن از سال ۹۹ ریزش شارپ داشتیم تا سال ۱۴۰۱ از نیمه دوم ۱۴۰۱ نوسانگیری شده تا امروز اخرای نیمه اول سال ۱۴۰۲ همش یک جمله رو تکرار میکنن قیمت ها پایینتر از ارزش واقعی خودشونن دروغ محضه
  • S d IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    با این شرایط بازار بورس فعلا برای سرمایه گذاری مناسب نیست پیشنهاد میشه وارد صندوق های ثابت بورس بشید سود کنید.
  • سلمان IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    با وجود تورم و گرانی وحشتناک کلیه اقلام شرکت‌ها اولا نمادها سیر نزولی دارند و سودهای ۲ریالی تقسیم می‌کنند این دزدی آشکار را چه کسی جوابگوست

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار