۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
توصیه ۸۴ مدیر بورس درباره خرید یا فروش این ۱۵ دارایی

بخریم، بفروشیم یا نگهداریم؟ پرسشی که شاید هر روز صاحبان دارایی در کلاس‌های مختلف از خود می‌پرسند. «فردای اقتصاد» در تازه‌ترین نظرسنجی توصیه بزرگان بازار سهام این سوال را از ۸۴ کارشناس و برای ۱۵ دارایی مختلف پرسیده است.

فردادی اقتصاد: فردای اقتصاد دهمین نظرسنجی توصیه بزرگان بازار سرمایه را برگزار کرد و از ۸۴ شرکت کننده در این نظرسنجی در خصوص استراتژی آن‌ها در ۱۵ دارایی مختلف پرسیده است. در میان پنج بازار خودرو، رمزارز، مسکن، دلار و طلا شاهد افزایش پیشنهاد برای نگهداری دارایی‌ها هستیم. در این میان پیشنهاد برای فروش خودرو و رمز ارز با توجه به کاهش قیمت‌های اخیر افزایش یافته و در مقابل شاهد افزایش پیشنهادهای خرید هستیم. در بازار طلا و دلار اما شاهد افزایش پیشنهاد برای خرید این دارایی‌ها هستیم و در بازار مسکن بیشترین پیشنهاد به نگهداری ملک است.

در میان صندوق‌ها اما صندوق‌های درآمد ثابت شاهد افزایش پیشنهاد فروش بودند اما برای صندوق‌ هم‌وزن کیان ۲۷ درصد پیشنهاد خرید و ۴۷ درصد پیشنهاد فروش داشته‌ایم.

در میان سهام منتخب، بیشترین پیشنهاد خرید مربوط به سهام گروه بهمن و فولاد مبارکه به میزان ۴۹ درصد بوده است و در مقابل شاهد بیشترین پیشنهاد فروش به میزان ۴۰ درصد برای پتروشیمی پردیس بودیم.

توصیه ۸۴ مدیر بورس درباره خرید یا فروش این ۱۵ دارایی

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اسی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    دولت بورس و سرمایه مردم که فداییان مملکت از بین برد
  • S d IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    پیشنهاد میکنم فعلا وارد بازار سرمایه نشید از طریق صندوق های ثابت بورس اقدام کنید سود کنید.
  • محمدرضا خیرمندپاریزی IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    باروح روان سرمایه گذار خورد بازی کردن توی اون دنیا تاوان دارد چند سال باید بگذرد تا خانوادهای که بدون هیچ گناهی اقدام به خرید سهام شرکت های سرمایه گذار عدالت خرید کردن از انزوا خانوادگی در بیان ولا بلا نابود شدیم اعتراف میکنیم که غلط اضافی کردیم سهام خریدیم خام بودیم نادان بودیم کم عقل بودیم گذشت

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار