۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
ممنوعیت پروازهای چارتری به این شهر لغو شد

مهدی ادیبان ‌اظهارکرد: گردشگری از مهم‌ترین اهرم‌های توسعه اقتصادی کیش است و در این میان پروازهای چارتری نقش بسیار مهمی در رونق گردشگری در این جزیره دارند.

تسنیم: مهدی ادیبان ‌اظهارکرد: گردشگری از مهم‌ترین اهرم‌های توسعه اقتصادی کیش است و در این میان پروازهای چارتری نقش بسیار مهمی در رونق گردشگری در این جزیره دارند. افزود: به‌دنبال حذف پروازهای چارتری در کشور که به‌منظور مقابله با گران‌فروشان و ساماندهی مسئله تأمین بلیط صورت گرفت، صنعت گردشگری در کیش دچار مشکلاتی شد و سازمان منطقه آزاد تمام تلاش خود را برای حل این موضوع انجام داد.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: سازمان هواپیمایی کشور دیدگاه سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر نقش پروازهای چارتری در رونق گردشگری این جزیره را پذیرفت و بر این اساس برای نخستین بار در کشور پس از اجرای این طرح، مجوز لغو ممنوعیت پروازهای چارتری برای کیش صادر شد.

ادیبان با بیان اینکه فروش بلیط هواپیما تحت نظارت سازمان منطقه آزاد کیش انجام خواهد شد، گفت: ۷۰ درصد بلیط‌های پروازی به کیش به‌صورت چارتری و از ۳۰ درصد باقی‌مانده نیز قسمتی به‌صورت تک‌فروشی و قسمتی دیگر نیز برای کیشوندان اختصاص خواهد یافت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها