۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
هشدار زرد مدیریت بحران/تهران در حال آماده باش

تمدید هشدار زرد در استان تهران/ دستگاه های اجرایی آماده باشند

مهر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از تمدید هشدار زرد وزش باد و باران در استان خبر داد و گفت: دستگاه های اجرایی و امداد رسان آماده باشند.

حامد یزدی مهر، عصر چهارشنبه از تمدید هشدار زرد وزش باد و بارش باران توسط سازمان هواشناسی خبر داد و اظهار داشت: طبق این پیش بینی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فعالیت سامانه‌های مذکور دور از انتظار نیست.

یزدی مهر با بیان اینکه برای روز پنج‌شنبه نهم شهریور ماه در نیمه شمالی و ارتفاعات استان ود روز جمعه در ارتفاعات شمال و شمال شرق به‌ویژه فیروزکوه، آبعلی و میگون احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن روان‌آب، وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است گفت: از شهروندان می‌خواهیم نسب به عبور از حاشیه رودخانه‌ها احتیاط‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به انجام فعالیت‌های کوه‌نوردی طی مدت مذکور نیز هشدار داد و عنوان داشت: از مردم می‌خواهیم به هیچ عنوان در نواحی مرتفع مانند داربست‌ها، بالابرها و ساختمان‌های بلند مستقر نشوند.

وی در ادامه بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید و گفت: ابلاغیه هشدار برای دستگاه‌های عضو ستاد ارسال شده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها