برنامه کامل بورسان ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

سبز آرام بورس تهران

با حضور بهنام بهزادفر، مدیرعامل شرکت آوای باران و مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
سبز آرام بورس تهران

بورس تهران امروز نیز توانست هرچند اندک اما به مسیر صعودی خود ادامه دهد اما همانطور که پیش بینی می‌شد با فشار فروش بیشتری همراه بود.

فردای اقتصاد: به نظر می‌رسد که برخی از معامله‌گران پس از کسب سودهای کوتاه به دنبال شناسایی سود هستند. البته بورس امروز با خبر مهمی نیز از سمت وزیر اقتصاد همراه بود که برخی دلیل افزایش عرضه‌ها را همین موضوع می‌دانند. شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری در نهایت کار خود را با یک افزایش اندک ۰.۰۵ درصدی به پایان رساند و در محدوده ۲.۱۰۵ میلیون واحدی ایستاد. در سمت دیگر شاخص هم‌وزن نیز که دو روزیست عملکرد بهتری نسبت به شاخص کل دارد، با یک افزایش ۰.۱۶ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد سهام نیز امروز اگرچه از عدد روز گذشته کمتر بود اما با ثبت عدد ۶۰۲۹ میلیارد تومانی، در محدوده‌های قابل قبولی نسبت به روزها و هفته‌های گذشته قرار گرفت که این موضوع با خروج پول ۵۸۳ میلیارد تومانی همراه بود.

در برنامه بورسان امروز همراه با بهنام بهزادفر، مدیرعامل شرکت آوای باران، به بررسی شرایط حاکم بر بورس و چشم‌انداز آتی آن پرداختیم و مهدیه علیجانی، کارشناس بازار سرمایه، آخرین معاملات بورس کالا طی هفته گذشته را مورد بررسی قرار داد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمیدسلیمانی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    بهتر دولت حرفی از بورس نزنه زیان بزرگی از برج 2 با اعمال نرخ خوراک پتروشیمی به بدنه بورس زده و ول کن هم نیست بهتر برای همیشه دولت از بورس خداحافظی کنه
  • امین IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    مجری‌های خیلی خوبی در اقتصاد فردا هستند ، تبریک به خودم، تبریک به شما ، تبریک به همه .