برنامه کامل بورسان ۲۶ شهریور ماه

شروع سبز بورس در آخرین هفته تابستان

با حضور مصطفی بیاتی رئیس هیات مدیره سبدگردان آرکا و حسین شیبانی کارشناس بازارهای مالی بین‌الملل
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
شروع سبز بورس در آخرین هفته تابستان

نخستین روز از هفته پایانی تابستان در حالی به اتمام رسید که ۳۳ شرکت به ارزش ۳۴۹ میلیارد تومان در صفوف سنگین فروش و ۷۸ شرکت به ارزش ۳۳۸ میلیارد تومان در صفوف طولانی خرید جای گرفتند.

فردای اقتصاد: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز با ۰.۴۳ درصد افزایش توانست تا محدوده ۲ میلیون و ۱۳۵ هزار واحدی پیش‌روی کند. معیار هم وزن در جریان داد و ستدهای روز جاری توانست ۰.۷۲ درصد افزایش ارتفاع دهد.

در روز یک‌شنبه ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) به رقم ۴ هزار و ۲۶۶ میلیارد تومان رسید و در مقابل ۱۰۸ میلیارد تومان جریان نقد از سوی معامله‌گران حقیقی وارد گردونه معاملات شد.

در آن سوی بازار صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط نیز شاهد خروج ۶۳۴ میلیارد تومان پول سهامداران خرد از معاملات خود بودند.

امروز ۶۶ درصد بازار معادل ۵۰۴ شرکت در محدوده مثبت تابلو و ۳۴ درصد دیگر معادل ۲۵۷ شرکت با افت قیمت همراه بودند.

نخستین روز از هفته پایانی تابستان در حالی به اتمام رسید که ۳۳ شرکت به ارزش ۳۴۹ میلیارد تومان در صفوف سنگین فروش و ۷۸ شرکت به ارزش ۳۳۸ میلیارد تومان در صفوف طولانی خرید جای گرفتند.

در برنامه امروز بورسان مصطفی بیاتی رئیس هیات مدیره سبدگردان آرکا به تشریح وضعیت جاری و چشم‌انداز آتی معاملات در بازار سهام پرداخت. در ادامه حسین شیبانی کارشناس بازارهای مالی بین‌الملل وضعیت بازارهای جهانی را بررسی کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسن صادقی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    اقدام خوب در هر جای دنیا قابل تقدیر و اقدام بد قابل نقد هست. افرادی که به کارشناسهایی مثل جناب شیبانی میگن غربگرا، نتیجه اقدامات این افراد رو 40 ساله تو این مملکت دیدیم بهتره ساکت بشن. همین برچسب زدنها هست که باعث شده کشور به این روز بیفته
    • مریم NL ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      اونها هم زمانی مثل شما فکر می کردند و خواستند منتقدین را ساکت کنند و نتیجه این شد. اینکه سیستم فعلی ظاهرا تاکید می کنم ظاهرا با سیاستهای غرب زاویه دارد به معنای درستی پیروی کورکورانه ما از غربیها نیست.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    با دلار ۴۹ هزار تومانی و سکه 29 میلیونی و پراید ۳۵۰ میلیون تومانی ، شاخص کل بورس باید بالای ۵ میلیون باشه نه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی سال ۹۹ .
  • سعیداحمدخانی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    وضعیت امروزبورس خواست حاکمیت است. نه شرایط اقتصادی یا وضعیت شرکتها. در کل دولت شاخص سازی میکند
  • مهدی قلی راد IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    سلام با عرض خسته نباشید خدمت شما جناب طحانی لطفا میخواستم بدونم چرا نمیشه ریز شرکتهای سبدگردان من حقیقی مشاهده کنم این منافات با برنامه شما که در جهت شفاف سازی در بورس فعالیت میکنید نیست لطفا یک برنامه هم در خصوص این مشکل ترتیب بدهید
  • امین IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    تشکر از مجری و میهمان بسیار خوب فردای اقتصاد موفق وپیروز باشید .
  • کیا صادقی HK ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    باسلام به نظر من دولت تا موقعی که به منافع کوتاه مدت چشم دوخته محال است که بتوان از بورس نتیجه مطلوب انتظار داشت.