برنامه کامل بورسان ۲۷ شهریور ماه

قدم‌های آهسته بورس در پایان تابستان

با حضور حسن رضائی ‌پور مدیر عامل کارگزاری هوشمند رابین، مهدیه علیجانی کارشناس بازار سرمایه، اشکان چهره‌نگار عضو هیات مدیره سبدگردان نوین ‌نگر آسیا
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

در روز دوشنبه ۶۴ درصد بازار معادل ۴۹۱ شرکت در محدوده قرمز تابلو و ۳۶ درصد دیگر معادل ۲۷۳ شرکت در محدوده مثبت معاملاتی به فعالیت خود پایان دادند.

فردای اقتصاد: امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ۰.۱۱ درصد افت به رقم ۲ میلیون و ۱۳۳ هزار واحد بازگشت. معیار هم وزن هم در یک واگرایی نسبت به نماگر اصلی بازار با ۰.۱۱ درصد افزایش همراه شد.

در روزی که ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) به رقم ۴ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان رسید، معامله‌گران حقیقی بیش از ۴۰۱ میلیارد تومان جریان نقد را از گردونه معاملات خارج کردند.

صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط در روز جاری شاهد خروج پول سرمایه‌گذاران خرد بودند به نحوی که این قشر از یونیت‌داران در بازار امروز ۱۴۹میلیارد تومان خروج پول داشتند.

در روز دوشنبه ۶۴ درصد بازار معادل ۴۹۱ شرکت در محدوده قرمز تابلو و ۳۶ درصد دیگر معادل ۲۷۳ شرکت در محدوده مثبت معاملاتی به فعالیت خود پایان دادند.

امروز ۶۳ شرکت به ارزش ۳۳۷ میلیارد تومان درگیر صفوف طولانی خرید بودند و ۳۴ شرکت به ارزش ۲۷۴ میلیارد تومان در صفوف سنگین فروش حضور داشتند.

در برنامه امروز بورسان، حسن رضائی ‌پور مدیر عامل کارگزاری هوشمند رابین به تشریح وضعیت جاری و چشم‌انداز آتی معاملات بازار سهام پرداخت. مهدیه علیجانی کارشناس بازار سرمایه وضعیت معاملات در بورس کالا را بررسی کرد و اشکان چهره‌نگار عضو هیات مدیره سبدگردان نوین ‌نگر آسیا از پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری سهامی با نماد معاملاتی تیام خبر داد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خانی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    سلام، وقتتون بخیر، یک انتقاد دارم، برنامه های بورسان قبلا خیلی خوب و مفید بود و من همه قسمت ها رو می دیدم و مطلب جدید یاد میگرفتم اما جدیدا یعنی 2 - 3 ماه اخیر خیلی کیفیت محتوایی برنامه ها کم شده همه کارشناس ها حرف تکراری میزنند. بقیه در کامنت بعدی
  • خانی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    ادامه کامنت قبلی، اکثر مهمان های برنامه بورسان در مورد بازار دستوری و دست دولت در جیب صنایع، افق نامعلوم و از این موارد صحبت می کنند که هیچ نتیجه ای نداره و فایده ای هم برای بیننده نداره و عملا معنی اش اینه که فعلا تو بورس نباشید در حالی که خود اون میهمان ها هم تو بورس هستند و مجدد خرید می کنند ...
  • خانی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    ادامه کامنت قبلی، نتیجه این که همه (حتی خود اون مهمان ها) می دونن که بورس راه خودش رو میره اما تو برنامه بیننده رو ناامید و بدبین می کنند. ضمن این که وقت بیننده گرفته میشه و آخرش هیچ چیز نصیبش نمیشه. به نظرم روند برنامه رو تغییر بدید طوری که مثل قبل مفید و آموزنده باشه ممنون