۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
ایرانی‌ها با احتساب نفت و تورم چقدر مالیات می‌دهند؟

در جدیدترین نشست دورهمی اقتصادی پس از ارائه گزارشی در مورد مقدار مالیات دریافتی در کشورهای مختلف این سوال به بحث گذاشته شد که آیا می‌توان مالیات دریافتی در ایران را با کشورهای پیشرفته مقایسه کرد؟

در جدیدترین نشست #دورهمی_اقتصادی با حضور جمعی از صاحبنظران و کارشناسان برای دومین بار موضوع «فلسفه مالیات»  به بحث و گفت‌وگو گذاشته شده است. در این نشست همانند قسمت قبلی سوال‌های ذیل برای این گفت‌وگو در نظر گرفته شده است:
   
- دولت‌ها با چه استدلالی حق مالیات گرفتن را برای خود در نظر می‌گیرند؟
- چه مالیاتی منصفانه و عادلانه است؟  
  
در این گفت‌وگو پس از ارائه گزارشی در مورد مقدار مالیات دریافتی در کشورهای مختلف این سوال به بحث گذاشته شد که آیا می‌توان مالیات دریافتی در ایران را با کشورهای پیشرفته مقایسه کرد؟

این نشست با حضور آقایان رحمت‌اله نیکنام، علی دینی‌ترکمانی، امیرمحمد گلوانی، فرزین رحیمی‌زنوز، امیررضا عبدلی و مجتبی نظری در استودیوی فردای‌اقتصاد با میزبانی مرتضی کاظمی برگزار شده است. 

نسخه صوتی این نشست را اینجا بشنوید:


 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • محسن مرادی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    سلام ضمن تشکر از تهیه برنامه ، مجری در طی برنامه بسیار علاقه مند به جمع بندی در حین جلسه می باشند و بیش از هر یک از مهمانان صحبت می کنند. لذا پیشنهاد میدم جمع بندی موضوعات طرح شده در انتهای برنامه و مجری گرداننده جلسه باشند . مخاطب برنامه تا حدودی متوجه صحبت های مهمانان می شوند.
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    سلام امیدوارم مالیات از آقازاده‌ها وژنهای خوب هم گرفته شود

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار