۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
گوشی موبایل از امروز جایگزین بلیط مترو و اتوبوس شد + فیلم

با راه‌اندازی سامانه کیف پول الکترونیک از امروز، گوشی‌های هوشمند جایگزین بلیط‌های مترو و بی‌آرتی شدند!

تسنیم: سعید جهانی؛ مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در حاشیه رونمایی از کیف پول الکترونیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رونمایی از کیف پول الکترونیک، مسافران می‌توانند علاوه بر شارژ کارت‌های مترو و بی‌آرتی به شکل‌های قدیمی از طریق تلفن‌های هوشمند نیز نسبت به شارژ کارت خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مسافران مترو و بی‌آرتی از امروز می‌توانند با نصب اپلیکیشن "شهرزاد" بر روی گوشی‌های هوشمند خود نسبت به شارژ کارت بلیط‌های خود اقدام کنند همچنین مسافران می‌توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد و از طی کیو آر کد به ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی وارد شوند.

جهانی ادامه داد: بنا داریم تا پایان سال خدمات بیشتری را در قالب اپلیکیشن شهرزاد ارائه کنیم که از جمله می‌توان به خدماتی در قالب فرهنگسراها، سینماها، تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خصوصی و... اشاره کنیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران درباره نحوه نصب اپلیکیشن شهرزاد بر روی گوشی‌های هوشمند گفت: شهروندان می‌توانند از طریق بازار این اپلیکیشن را روی گوشی‌هایشان نصب کنند و پرداخت‌های خود را در مترو و بی‌آر تی از طریق گوشی‌های همراه انجام بدهند.

به گزارش تسنیم، محسن هرمزی؛ سرپرست معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران نیز درباره سامانه کیف پول الکترونیک گفت: هفته گذشته با مجوزی که شهرداری تهران از شورای شهر تهران اخذ کرده است نسبت به رونمایی و راه‌اندازی این سامانه در آستانه سال تحصیلی اقدام کرده است.

وی گفت: راه‌اندازی این سامانه محسنات ویژه‌ای را دارد که می‌توان به عدم تشکیل صف در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس جهت خرید بلیط و ارائه خدمات مطلوب اشاره کرد و ان‌شاءالله تا پایان سال خدمات بیشتری در سامانه شهرزاد جهت رفاه بیشتر شهروندان افزوده خواهد شد.

هرمزی با بیان اینکه درحال‌حاضر یک میلیون و ۷۰۰ هزار تراکنش در مترو انجام می‌شود، گفت: با افزوده شدن ایستگاه‌های جدید و واگن‌های جدید این تراکنش به ۲ میلیون مسافر در روز می‌رسد و راه‌اندازی این سامانه می‌تواند کنترل بهتری را بر عملکرد حوزه حمل‌ونقل داشته باشد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها