۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
بازار کریپتو دشمن بورس است؟

دوازدهمین برنامه تکشاخ فردای اقتصاد - تحلیل هفتگی تکنولوژی و استارتاپ - به بررسی بازار کریپتو و چالش‌های بازیگران رسمی و معامله‌گران رسمی آن در ایران اختصاص دارد.

دوازدهمین برنامه تکشاخ فردای اقتصاد - تحلیل هفتگی تکنولوژی و استارتاپ - به بررسی بازار کریپتو و چالش‌های بازیگران رسمی و معامله‌گران رسمی آن در ایران اختصاص دارد.

امیر حسین راد هم‌بنیانگذار و مدیرعامل صرافی نوبیتکس در این برنامه گفت که کل حجم دارایی کریپتویی مردم در داخل ایران چیزی حدود ۱ تا ۲ میلیارد دلار است و برآورد می‌شود گردش مالی روزانه آن کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار باشد. به گفته مدیرعامل نوبیتکس سقوط سال ۱۳۹۹ بازار سرمایه ارتباطی با بازار کریپتو نداشت چنانکه امروز  هم که بازار سرمایه وضعیت خوبی ندارد هم بازار کریپتو در شرایط پر رونقی قرار ندارد.

به اعتقاد راد در ایران بازار کریپتو نیاز به چارچوب سیاستگذاری و چشم‌انداز روشن برای سرمایه‌گذاری دارد.

به گفته مدیرعامل نوبیتکس افت و خیزهای بازار کریپتو کاملا تکرار شونده است و اگر کسی به دنبال سرمایه‌گذاری هست از این فرصت‌ها استفاده می‌کند.

برنامه هفتگی تکشاخ هر شنبه روی سایت و شبکه‌های اجتماعی فردای اقتصاد و همچنین  یوتیوب و آپارات  منتشر می‌شود. 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    پول به عنوان ابزار معامله یا حتی نوعی کالا ، حاصل فعالیت انسانی و نیروی کار صرف تولید است ، و این چیزی ست که آنرا باارزش و قابل معامله می کند ، در حالیکه آنچه پول دیجیتال نامیده میشود حاصل محاسبات ماشینی ست که به اشکال مختلف بدون کار انسانی و تولید ارزش ، ایجاد و مجازی ذخیره میشود.
  • سجاد ملافرج زاده IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    سلام آقای شهرام شریف و هیئت همراه لطفا با مدیر عامل اسنپ هم گفتگو بکنید. من یک خلاصه ایی از استارت آپ هایی که قبلا مصاحبه داشتن , ویدئویی تهیه کنید تا ببینیم بعد از چند سال در کجای بازار کسب وکار هستند

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار