آیا تیم شما در حجم زیاد کار، غرق شده است؟

چند آزمایش پیشنهادی هاروارد بیزنس‌ری‌ویو
۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
آیا تیم شما در حجم زیاد کار، غرق شده است؟

فردای اقتصاد: وقتی همه چیز اشتباه پیش می‌رود و تیم در کار احساس آشفتگی می‌کند، بدیهی به نظر می‌رسد که تیم یا شرکت باید راه جدیدی را امتحان کند. اما متعهد شدن به یک مسیر جدید در دوران تغییر می‌تواند بسیار سخت و خطرناک باشد. بنابراین به‌جای آن تغییر مسیر در دوران بحران، آزمایش‌های کوچک دوره‌ای یا برنامه‌های آزمایشی را طی دوره همکاری یک تیم باید در دستور کار تیم قرار دهید. اینها ممکن است راههای پربارتری برای به نمایش گذاشتن ایده‌های تازه و در عین حال کاهش اضطراب افراد نسبت به آینده باشند.

به عنوان مثال، اگر تیم شما برای انطباق خود با همه تغییراتی که در راه است، طی روز نیاز به فرصت بیشتری دارد، سعی کنید با همفکری، ساعت‌ها (و انرژی) بیشتری را به برنامه‌های زمانبندی آن‌ها اضافه کنید. این می‌تواند شامل لغو یک جلسه وضعیت هفتگی، استفاده از زمان‌سنج‌های شمارش معکوس در جلسات برنامه‌ریزی‌شده برای جلوگیری از هدرروی وقت در جلسات گزارش هفتگی باشد تا آزمایش شود که آیا می‌توان زمان آن را کمتر کرد یا خیر.

آزمایش‌ها را کوچک، خاص و محدود به زمان کنید تا به تغییر الگوی فعلی تفکر کمک کنید. اینگونه آزمایش‌ها موجب می‌شود تیم شما حتی در میان هرج و مرج کنجکاو شود و دیدگاه‌های مختلف را بررسی کند. تغییرات کوچک می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

منبع: HBR

نویسنده: دارسی ایکنبرگ

مترجم: شادی آذری حمیدیان

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار