۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
بذرپاش: بعداً درباره سهامداران بورس کالا می‌گویم

وزیر راه و شهرسازی اظهارکرد: اگر خاندوزی با عرضه سیمان و فولاد در بورس مخالفت می‌کرد، تعجب می‌کردم. اما ما از وزارت اقتصاد انتظار کمک در حوزه مسکن را داریم.

ایلنا: مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران درباره اظهارات اخیر خاندوزی وزیر اقتصاد درباره ادامه عرضه سیمان و فولاد در بورس کالا اظهارکرد: یکی از کارشناسی‌هایی که برای کاهش تمام شده قیمت مسکن انجام شد این بود که بورس کالا قیمت فولاد و سیمان را بالا برده است و درباره اینکه سهامداران بورس کالا چه کسانی هستند و چگونه بورس کالا تشکیل شده بعداً صحبت خواهم کرد. کسانی که سهامداران بورس کالا هستند و آن را تشکیل دادند میلی به کاهش قیمت در آن ندارند اما ما نمی‌توانیم سرنوشت مردم را به این افراد گره بزنیم.

وی ادامه داد: اعلام کردیم که قیمت پایه در بورس کالا باید مدیریت شود و باید قیمت پایه از الگوی مناسب تبعیت کند و طبق گفته دوستان در بورس در برخی از مقاطع قیمت فولاد تا ۴٠ درصد افزایش پیدا کرد و گران‌تر عرضه شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: برخی از نقدهایی که به حرفهایم در این باره می‌شود موضوعیت ندارد و ما به دنبال کاهش قیمت تمام شده مسکن و افزایش تولید هستیم.

بذرپاش تاکید کرد: اختلافی با وزیر اقتصاد ندارم، طبیعتاً وزارت اقتصاد نباید مخالف بورس کالا باشد و اگر خاندوزی با عرضه سیمان و فولاد در بورس مخالفت می‌کرد، تعجب می‌کردم. اما ما از وزارت اقتصاد انتظار کمک در حوزه مسکن را داریم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها