۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
اعلام زمان فروش نقدی و نقدی اعتباری محصولات شرکت بهمن موتور

شرکت بهمن موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی و نقدی اعتباری ۲ محصول خود کرده است.

فردای اقتصاد- گروه شرکت ها:  در طرح ثبت نام نقدی وانت کارا تک کابین و دو کابین از محصولات شرکت بهمن موتور، قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) است که از روز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه سال جاری ساعت ۱۰ صبح شروع و تا ساعت ۱۶ همان روز و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می یابد.

همچنین ثبت نام برای وانت کارا تک کابین تیپ ۴  که در طرح نقدی اعتباری ارایه می شود، با قیمت قطعی و به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز دوشنبه  ۲۱ شهرورماه جاری ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۱۶ همان روز و یا تکمیل ظرفیت ادامه می یابد. در این روش فروش به اطلاع متقاضیانی که علاقمند به خرید نقدی اعتباری هستند، می رساند.

در این روش ثبت‌نام متقاضیانی امکان ثبت‌نام خواهند داشت که شرایط ذیل را داشته باشند و در صورتیکه پس از اعتبارسنجی و یا بررسی شرکت، عدم وجود این شرایط محرز شود، ثبت‌نام از جانب شرکت بهمن موتور به صورت یک طرفه ابطال شده و وجه پرداختی نقدی بدون تعلق هرگونه سود به حساب مبداً مسترد خواهد شد و متقاضی در این خصوص هیچگونه ادعایی نخواهد داشت. لذا لازم است متقاضی پیش از ثبت‌نام در موارد موارد ذکر شده دقت به عمل آورد.

۱-دارای چک طرح صیاد و انجام اقدامات لازم بر اساس قانون صدور چک های صیادی

۲-عدم وجود چک برگشتی یا سررسید نشده در شرکت بهمن موتور

ثبت‌نام نقدی و نقدی اعتباری صرفاً به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com قابل انجام است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار