۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
سرمایه گذاری تجلی در "ماکو"

مدیران تجلی و منطقه آزاد ماکو درباره سرمایه گذاری و اجرای پروژه های معدنی در این منطقه آزاد تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجلی، علی اکبری مدیر عامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با عبدالرحیمی ،رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ،صنعتی ماکو ملاقات و در خصوص نحوه سرمایه گذاری ، اجراء پروژه های معدنی و گسترش همکاری گفتگو کردند.

وی با اشاره به اینکه  منطقه آزاد ماکو به دلیل در اختیار داشتن منابع غنی معدنی، مستعد سرمایه گذاری و اجرای طرح های مرتبط با معادن است گفت:با ورود شرکت تجلی به منطقه و اجراء پروژه های معدنی به دلیل قرابت با کشور های همسایه و مهیا بودن امکانات گمرکی و درگاه های انتقال محصول به خصوص به کشور ترکیه علاوه بر تامین نیاز داخلی دسترسی به بازارهای صادراتی می تواند با کمترین هزینه تمام شده محقق شود.

عبدالرحیمی افزود:این فعالیت از یک سو باعث رضایتمندی سهامداران و ذینفعان شرکت تجلی می شود  واز سوی دیگر حضور و فعالیت اقتصادی شرکت تجلی عامل رونق ، اشتغالزائی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در مناطق کم برخوردار خواهد شد.

علی اکبری ؛مدیرعامل تجلی نیز به موانع و چالشهای موجود در پروژه ها پرداخت و گفت: در صورت مرتفع شدن برخی مسائل ، شرکت تجلی آمادگی اجرای پروژه در مناطق پر پتانسیل را دارد.

وی  افزود: به منظور شناسائی ریسک های مربوط با سرمایه گذاری ،  شرکت تجلی طی انعقاد تفاهم نامه با شرکتهای مشاور تراز اول این صنعت از خدمات آنها در زمینه امکان سنجی، تست پایلوت، مکان یابی ، فنی اقتصادی ، راستی آزمائی دراکتشاف محدوده مورد نظر بهره می برد .

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار