۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
نگرانی جدید هواداران پرسپولیس

پرسپولیس فصل را خوب شروع کرد و با کسب ۱۴ امتیاز از ۶ بازی صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که فصل گذشته عملکرد خوبی نداشتند، در این فصل خودشان را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی معرفی کردند و باعث امیدواری هوادارانشان شدند. پرسپولیس با نظر یحیی گل‌محمدی در تابستان دست به تغییرات زیادی زد.

جذب ستاره‌های بزرگ برای پرسپولیس

بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند و چندین بازیکن جدید هم جذب پرسپولیس شدند. درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و ستاره‌هایی مثل بیرانوند، پورعلی‌گنجی، رفیعی، اسماعیلی‌فر، گولسیانی، صادقی، لوکادیا و دیاباته را به خدمت گرفتند تا نقاط ضعف پرسپولیس تقویت شود.

بازیکنانی که قراردادشان تمام رو به اتمام است

در بین نفرات جذب شده برای پرسپولیس، به جز سعید صادقی، لوکادیا و دیاباته، سایر بازیکنان قراردادی ۲ یا ۳ ساله دارند که با این شرایط پرسپولیس می‌تواند برای لیگ بیست و سوم هم روی آنها حساب باز کند.

سعید صادقی ستاره فصل قبل لیگ برتر که آقای پاس گل هم شد، یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های نقل و انتقالاتی بود و باشگاه پرسپولیس در جنگ با استقلال موفق شد شاه ماهی نقل و انتقالات را به خدمت بگیرد. سعید در همه بازی‌های پرسپولیس فیکس بوده و تا اینجا ۲ گل هم برای تیمش به ثمر رسانده است.

یورگن لوکادیا با ۲ گلی که مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند، با ۴ گل زده آقای گل فعلی لیگ برتر است و عملکرد فوق العاده‌ای از خودش در چند بازی اخیر پرسپولیس به نمایش گذاشت. لوکادیا که گران‌ترین خرید تابستانی پرسپولیس محسوب می‌شود، نشان داد چه مهاجم گلزنی است و این دقیقا همان چیزی بود که پرسپولیسی‌ها دنبالش بودند.

پرسپولیسی‌ها که در چند فصل گذشته مهاجمی‌با این شم گلزنی بالا نداشتند، حالا با گل‌های لوکادیا کیف می‌کنند و خوشحال هستند که تیم محبوبشان بالاخره صاحب یک مهاجم ششدانگ شده است. هرچند پرسپولیسی‌ها از عملکرد درخشان صادقی و لوکادیا خوشحال هستند، ولی این نگرانی را هم دارند که برای فصل آینده این دو بازیکن را در اختیار نداشته باشند.

ترس هواداران پرسپولیس چیست؟

هواداران پرسپولیس می‌ترسند با ادامه درخشش این دو ستاره، تیم‌های متمول داخلی و خارجی به سراغ آنها بیایند و باشگاه پرسپولیس نتواند صادقی و لوکادیا را نگه دارد. از همین رو هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از درویش و تیم مدیریتی‌اش خواستند هرطور شده تا قبل از پایان فصل قرارداد این دو ستاره تیمشان را تمدید کنند و اجازه جدایی به صادقی و لوکادیا را ندهند.

حال باید دید باشگاه پرسپولیس طی هفته‌های آینده و به خصوص در نقل و انتقالات نیم فصل برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با صادقی و به خصوص لوکادیا دارد یا خیر.

منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار