۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
ارزآوران صنعتی در نیمسال اول

داده‌های آماری نشان می‌دهد که در نیمسال اول ۱۴۰۲ معادل ۳میلیارد و ۵۸۹میلیون دلار ارزش صادرات بخش صنعت است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۲درصدی را نشان می دهد.

فردای اقتصاد: سازمان توسعه تجارت جزییات صادرات بخش صنعت در نیمسال اول را منتشر کرد. داده‌های آماری نشان می‌دهد که در نیمسال اول ۱۴۰۲ معادل ۳میلیارد و ۵۸۹میلیون دلار ارزش صادرات بخش صنعت است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۲درصدی را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، محصولات پلیمری با ارزش ۹۷۰میلیون دلار صدرنشین صادرات صنعتی است. صنایع غذایی با ارزش ۸۶۳میلیون دلار و گروه شیمیایی با ارزش۴۷۳میلیون دلار در رده دوم و سوم صادرات صنعتی ایران قرار گرفته‌اند. در نیمسال اول سال گذشته ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون دلار صادرات در بخش صنعت ثبت شده بود.

آمارهای سازمان توسعه تجارت نشان می‌دهد که عراق با سهم ۴۴درصد، افغانستان با سهم ۹درصد، پاکستان با سهم ۸درصد، امارات متحده عربی با سهم ۶درصد، ترکیه با سهم ۵درصد، فدراسیون روسیه با سهم ۴درصد، جمهوری آذربایجان با سهم ۳درصد، ترکمنستان با سهم ۳درصد و سایر کشورها با سهم ۱۸درصد مقاصد صادراتی بخش صنعت طی نیمسال اول ۱۴۰۲ است.

ارزآوران صنعتی در نیمسال اول
مقاصد صادراتی بخش صنعت در نیمسال اول ۱۴۰۲

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار