۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
واکنش تند رئیس‌جمهوری به جنایات اسرائیل در غزه + فیلم

رئیس‌جمهور خطاب به مدعیان تمدن غرب گفت: آنچه که امروز در غزه و علیه مردم مظلوم فلسطین در حال وقوع است تابلویی از مدنیت، آزادی و حقوق بشر ادعایی شماست که دل هر یکی از آحاد انسان بر روی زمین را می‌آزارد و با همه وجود نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت پیدا می‌کند.

ایسنا: سید ابراهیم رئیسی در همایش تجلیل از دستاوردها و تکریم فعالان نظام بهداشت کشور در دولت مردمی ضمن گرامیداشت و ادای احترام به روح شهدای مظلوم غزه گفت: این روزها روزهای بسیار سختی برای امت اسلامی و مردم جهان است که شاهد جنایات هولناک مستکبران عالم و نظام سلطه علیه مردم مظلوم غزه هستند.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه این جنایات نسبت به هر کسی نارواست اما نسبت به کودکان بسیار حزن آور، اندوهناک و خشم آور است، تصریح کرد: خشم و نفرتی که امروز در جهان بر همه ملت‌ها و با همه عقاید و باورها ایجاد شده ناشی از نظم ناعادلانه جهانی است که در آن به زنان و کودکان اینگونه ظلم شده و جای ظالم و مظلوم عوض می‌شود.

رئیسی در ادامه وتوی قطعنامه توقف حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را ظلمی مضاعف به فلسطینیان و بلکه به بشریت عنوان کرد و گفت: وقتی در مقابل ظلم به مردم مظلوم غزه که یا از خانه‌هایشان بیرون رانده شده و یا خانه‌های‌شان بر سرشان ویران شده است قطعنامه‌ای برای جلوگیری از این جنایات به شورای امنیت سازمان ملل می‌رود از ناحیه همان نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا وتو می‌شود. ما در چنین جهانی در حال زندگی هستیم.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه امروز پرچم دفاع از مظلومین فلسطین که خون‌شان به خاطر سلطه‌طلبی، استکبار و فزون‌طلبی سلطه‌گران که در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد از سوی نظام اسلامی برافراشته شده است، خطاب به مدعیان تمدن غربی گفت: آنچه که امروز در غزه و علیه مردم مظلوم فلسطین در حال وقوع است تابلویی از مدنیت، آزادی و حقوق بشر ادعایی شماست که دل هر یکی از آحاد انسان بر روی زمین را می‌آزارد و با همه وجود نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت پیدا می‌کند.

رئیسی در ادامه فجایع در حال وقوع در غزه را نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آنها توصیف کرد و گفت: ما معتقدیم قطعا خون شهیدان مظلوم فلسطینی نظم کنونی جهان را به هم خواهد ریخت و نظام عادلانه‌ای را در جهان مستقر خواهد کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها