۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
زمان واردات خودروهای برقی اعلام شد / جزییات جدید از واردات و تحویل خودروهای خارجی

رئیس سازمان توسعه تجار اعلام کرد: روند واردات خودرو ادامه دارد و تنها محدود به این ٣٠ هزار دستگاه خودرو نیست، از آبان ماه نخستین محموله خودروهای برقی وارد کشور می‌شود و تا پایان سال در مجموع ۶٠ هزار خودرو وارد خواهد شد.

ایلنا: ضیغمی در جمع خبرنگاران درباره میزان واردات خودرو به کشور اظهارکرد: نخستین هفته گذشته انجام شد و در هفته جاری هم عرضه جدید و بعدی خودرو انجام خواهد شد. تمرکز ما در این مرحله بر روی عرضه خودروهایی است که در ایران هستند، هفته گذشته ٢ هزار خودرو عرضه شد و تا پایان هفته جاری بیش از ٢ هزار خودرو دیگر عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: البته از آنجایی که خودروها رزرو شده‌اند، افراد در رزرو می‌مانند که در ماه آینده خودروهایی که ثبت سفارش شده‌اند و بر روی آب مانده‌اند را تحویل دهیم.

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: عرضه‌هایی که در هفته گذشته انجام شده امروز به‌دست شرکت‌ها می‌رسد و برای متقاضیان پیامکی ارسال می‌شود که پرداخت نصف مبلغ علی‌الحساب را انجام دهند تا قیمت نهایی و قطعی اعلام شود که در این هفته در این باره با شورای رقابت جلسه خواهیم داشت. تا در نهایت تا یک ماه آینده دعوتنامه کل مبلغ پرداخت شود و در یک ماه خودرو را به متقاضی تحویل دهند. فرآیند ثبت سفارش از شهریور ماه انجام شده و امیدوارم تا آذر تا دی ماه عرضه برای ٣٠ هزار نفری که ثبت نام کردند، انجام دهیم.

ضیغمی با بیان اینکه روند واردات خودرو ادامه دارد و تنها این ٣٠ هزار دستگاه خودرو نیست، افزود: از آبان ماه نخستین محموله خودروهای برقی وارد کشور می‌شود و تا پایان سال در مجموع ۶٠ هزار خودرو وارد خواهد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها