۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
شرط تدریس دوباره معلمان بازنشسته در مدارس

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصویب کرد برای جبران کمبود معلم در مقاطع تحصیل ابتدایی و متوسطه، از نیروهای مجرّب و حتی بازنشسته آموزش و پرورش برای تدریس در مدارس استفاده شود.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، پیشنهاد مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور اداری و استخدامی کشور در زمینه استفاده از نیروهای باتجربه و حتی بازنشسته آموزش و پرورش برای تدریس در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه مطرح و تصویب شد.

بر این اساس مقرر شده برای جبران کمبود معلم در مقاطع تحصیلی یاد شده، نیروهای مذکور از مهر ماه در نظام آموزشی به کار گرفته شوند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    من یک.نفر میشماسم تو مهد کودک نظافت چی بود و.دیپلم داشت سال 91 مدیر مهدکودک سال دیگه چون کمبود نیرو داشت گذاشت توی مدرسه دیگر معلم مهد بدون اینکه چیزی بلد باشد همان سال قانون آومدد و سه ما بیشتر معلم مهد نبود استخدام شد حالا این.نوش چونش روزیش بوده اما جایگاه نخبه های زیر هزار کنکور که بهترین
  • هورشید US ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    هنوز که هنوزه بدهی حق التدریس منو ندادید مثل من خیلی هستند حالا شرط هم میگذارید؟ از خدا بخواهید پول معلم رو پرداخت کنید نفرینتون می کنه
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    💢احکام رتبه بندی معلمان تا ۱۷ مهرماه صادر می شود!!! آقای مسئول و مدیرکل چه اجبار به دادن وعده دروغ وایجاد ناامیدی و یاس در بین معلمان؟؟!! از پرداخت مطالبات مربوط به آتیه سازان_دانا_ حق التدریس فروردین تا خرداد_ پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰_ ...هیچ خبری نیست بعد شما وعده اجرایی و پرداخت رتبه بندی می دهید؟
  • حسین IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    چرا این همه جوان تحصلکرده بیکار در فقر خانوادگی باز طرح بکار گیری معلمان بازنشسته رامطرح می کنند این چه دسیسه ای است این جوانان مال این مملکت نیستند چه باید کرد؟؟؟؟

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها