۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
ناوگان مسافربری کشور در مرز هشدار

شرکت همسفر که از سال ۱۳۷۸ با حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان مسافربری کشور شده بود، در طول سال‌های گذشته ناوگان خود را تا بیش از ۶۰۰ دستگاه توسعه داد و نقش تاثیرگذاری در حمل‌ونقل بین شهری کشور داشت.

فردای اقتصاد: شرکت همسفر صبح امروز، ۱۰ آبان ۱۴۰۲، اعلام کرده است که در راستای بی‌توجهی وزیر راه و شهرسازی به خواسته‌های رانندگان و مالکین اتوبوس در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

پیش از این نیز رانندگان و مالکین اتوبوس‌های بین‌شهری اعتراضات گسترده‌ای نسبت به وضعیت معیشتی خود داشتند که با بی‌توجهی‌های هیئت دولت منجر به کاهش ناوگان اتوبوسرانی بین شهری شده بود.

در همین رابطه، همسفر بیانیه زیر را صبح امروز (دهم آبان ماه ۱۴۰۲)، در صفحات مجازی رسمی خود، منتشر کرده است:

ساقی از آن غم پنهان که ز بیگانه نهان است
باده در ساغر ما ریز که ما همسفریم

با تاسف فراوان، شرکت مسافربری همسفر، بزرگ‌ترین شرکت مسافربری کشور در عرضه خدمات نوین، به دلیل عدم توجه به خواسته‌ها به حق رانندگان و مالکین اتوبوس توسط وزیر محترم راه و شهرسازی در آستانه تعطیلی قرار دارد.
لازم به ذکر است که استاندار محترم اصفهان و بزرگواران دیگر، دکتر طغیانی نماینده محترم اصفهان، کانون شرکت‌های مسافربری و نمایندگان جراید نهادهای اطلاعاتی و دیگر عزیزان با وجود پیگیری مستمر، موفق به گرفتن وقت ملاقات با وزیر محترم نشده‌اند و قطعا به‌زودی شاهد زمین‌گیر شدن این ناوگان خواهیم بود. 
امیدوارم که خداوند تبارک و تعالی یاری گر ما در این مسیر پر فراز و نشیب باشد

با تشکر فراوان
رئیس هیئت مدیره شرکت همسفرچابکسواران
حسین پرواس(ورپشتی)

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار