برنامه کامل بورسان ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۲

نمادهای بورسی سوار بر موج صعود

با حضور شهرام شریف دبیر گروه دیجیتال فردای اقتصاد و حسین شیبانی کارشناس بازارهای مالی بین‌الملل
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
نمادهای بورسی سوار بر موج صعود

در روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه، ۵۷ شرکت به ارزش ۲۹۹ میلیارد تومان درگیر صفوف طولانی خرید بودند و در مقابل صف‌های سنگینی به ارزش ۵۹۹ میلیارد تومان برای ۵۹ شرکت در بخش فروش تشکیل شد.

فردای اقتصاد: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در روزی که ۶۵ درصد از نمادهای معاملاتی در محدوده سبز تابلو جای گرفتند با ۰.۸۸ درصد افزایش توانست به طور مجدد وارد کانال ۲ میلیون واحدی شود. معیار هم وزن بازار هم در رفتاری مشابه نماگر اصلی افزایش ۰.۸۸ درصدی را به ثبت رساند.

ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) رقم ۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد تومانی را به خود اختصاص داد و سرمایه‌گذاران حقیقی بیش از ۲۶ میلیارد تومان جریان نقد را از گردونه معاملاتی بازار سهام خارج کردند.

صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط نیز در چنین فضایی با حجم بزرگ‌تری از خروج پول مواجه بودند به نحوی که در داد و ستدهای امروز ۶۰ میلیارد تومان از منابع سهامداران خرد از این بخش خارج شد.

در روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه، ۵۷ شرکت به ارزش ۲۹۹ میلیارد تومان درگیر صفوف طولانی خرید بودند و در مقابل صف‌های سنگینی به ارزش ۵۹۹ میلیارد تومان برای ۵۹ شرکت در بخش فروش تشکیل شد.

در برنامه امروز بورسان، شهرام شریف دبیر گروه دیجیتال فردای اقتصاد به ارزیابی وضعیت جایگاه تجارت الکترونیک ایران در خاورمیانه پرداخت. در ادامه حسین شیبانی کارشناس بازارهای مالی بین‌الملل عملکرد بازارهای جهانی را بررسی کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حامد IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    با سیستم عامل داس شروع کردیم و به ویندوز ۱۰ خاتمه دادیم ، روزگار ما نگاه غالب به دنیای باقی ست و دنیای فعلی فانی ، این اصل راهبرد ست ، از ما گذشت ، شما تعریف شکل بروز شادی را در جوان تعریف کنید ، جوان برای رشد نیاز به شاد بودن دارد ، اما هیچ تعریف عملی برای شاد زیستن در اینجا نیست ، همه چیز فقط آخرت
  • محمد ملکی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    کم‌حلوا حلوا کنید لطفا بورسی که در آن تولید زمین خورده با تحلیل و مقاله صعود نمی‌کند
  • امین IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    آقای طحانی بیشتر تشریف بیاورید لطفا
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    راهکار رسانه و گردانندگان ، تحقیق و جستجو و یافتن راه برون رفت از مشکلات ، کمک به روشن شدن اذهان عمومی برای کسب زندگی بهتر است ، سلامت و موفق باشید در این مسیر