۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
جزئیات کشف یک گونی پر از عتیقه در پراید

خبر آنلاین: سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: روز گذشته عوامل کلانتری در پی گشت زنی‌های هدفمند خودرو مورد نظر را در محدوده روستای گلحصار مشاهده می‌کنند که متهم به محض رؤیت مأموران از صحنه متواری می‌شود و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهر ری گفت: در پی رصدهای اطلاعاتی و پلیسی مبنی بر حمل عتیقه با یک دستگاه خودرو پراید مشکی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: روز گذشته عوامل کلانتری در پی گشت زنی‌های هدفمند خودرو مورد نظر را در محدوده روستای گلحصار مشاهده می‌کنند که متهم به محض رؤیت مأموران از صحنه متواری می‌شود و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

سرهنگ جلیلیان همچنین ابراز داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار خودرو متوقف و راننده نیز دستگیر شد که در بازدید از خودرو از داخل یک گونی سفید حاوی ۱۵ قلم اشیا عتیقه با قدمت ۳ هزار سال کشف شد متهم به همراه اقلام مکشوفه برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهر ری در خاتمه گفت: با حضور نمایندگان اداره میراث فرهنگی، قدمت عتیقه‌های کشف شده تاید و با تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

به گفته این مقام انتظامی کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها