۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
قیمت خودروهای چینی کارکرده در کشورهای اطراف ایران + جدول

جیلی یکی از معروف‌ترین خودروهای خاورمیانه محسوب می‌شود که در سال ۱۹۸۶ تاسیس شد و در سال ۱۹۹۷ وارد صنعت خودروسازی شد و یکی از نخستین خودروسازان در چین به حساب می‌آید که نکته قابل توجه آن طراحی آن است.

۱۰برند برتر خودروی برقی چینی در سال ۲۰۲۳ عبارتند از BYD، SAIC، NIO، GAC، Li Auto Inc. و Geely، XPeng، Huawei، Changan Auto و Great Wall Motor.

قیمت خودروهای چینی کارکرده در کشورهای اطراف ایران + جدول

قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات، عمان و ارمنستان

در ادامه بررسی قیمت خودروهای خارجی کارکرده در کشورها اطراف ایران که به تولید و انتشار گزارش‌های متعددی از فهرست قیمت برندهای مختلف خودرو با شرایط کارکرده و عمر کمتر از ۵ سال منجر شود؛ در این گزارش قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات، عمان، ارمنستان و قطر را بررسی کردیم که البته این خودروها از میان برندهای برتر چینی‌ها بوده است.

شاید تنها خودروهای چینی هستند که بخاطر امکان حضور در بازار خودروی ایران و نیز مونتاژ در ایران؛ اکنون تفاوت چندانی میان قیمت آنها در ایران یا در امارات و سایر کشورهای همسایه نمی‌بینیم و به طور مثال یک خودروی تیگو ۷ یا تیگو ۸ کارکرده در ایران و ارمنستان تقریبا یک قیمت دارد. این شرایط برای قیمت انواع دانگ فنگ و دیگر خودروهای چینی هم تقریبا یکسان است.

قیمت خودروهای چینی کارکرده در کشورهای اطراف ایران + جدول

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha