۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
انتشار فراخوان برگزاری مجدد انتخابات اتاق بازرگانی ایران

طبق مصوبه اول آبان ۱۴۰۲ شورای عالی نظارت، انتخابات ۲۸ خرداد هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ابطال و بر همین اساس نیز انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ایران با صدور فراخوانی، شرایط و تقویم برگزاری جلسه انتخابات رئیس اتاق ایران را منتشر کرد.

فردای اقتصاد: انجمن نظارت بر دهمین انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور فراخوانی، شرایط و تقویم برگزاری انتخابات رئیس اتاق ایران در تاریخ یک بهمن ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

طبق مصوبه اول آبان ۱۴۰۲ شورای عالی نظارت، انتخابات ۲۸ خرداد هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ابطال و حسین سلاح ورزی از ریاست این اتاق برکنار شد و بر همین اساس نیز انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور فراخوانی، شرایط و تقویم برگزاری جلسه انتخابات رئیس اتاق ایران را منتشر کرد.

در این فراخوان آمده است: به اطلاع کلیه اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌رساند مقرر است در اجرای مصوبه مورخ یک آبان شورای عالی نظارت و به استناد به بند ۷.۲ آئین نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی شهرستان‌ها نسبت به برگزاری انتخابات ریاست اتاق ایران در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ اقدام شود.

کلیه اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران که واجد شرایط اعلام نامزدی در هیئت رئیسه اتاق ایران هستند لازم است تا پایان وقت اداری ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ نسبت به اعلام نامزدی خود اقدام کنند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار