۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
مرور رکوردهای فولاد هرمزگان در دو سال اخیر

به گفته عطاالله معروف‌خانی، عملکرد شرکت فولاد هرمزگان پیش از سال ۱۴۰۰ در مقایسه با ۲ سال اخیر قابل مقایسه نیست و از آن زمان تا کنون رکوردهای متفاوتی از سوی شرکت به ثبت رسیده است.

فردای اقتصاد: عطاالله معروف‌خانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲ با حضور در غرفه فردای اقتصاد عنوان کرد: فولاد هرمزگان در حوزه تولید موفقیت‌های مطلوبی را طی ۲ سال گذشته تجربه کرد و در ۸ ماه نخست سال جاری در حوزه‌هایی نظیر تولید، صادرات و درآمدزایی شرایط قابل ملاحظه‌ای داشت.

وی ادامه داد: هر چند با قطعی برق در تابستان و قطعی گاز در فصل زمستان مواجه هستیم اما برنامه‌ریزی فولاد هرمزگان در این زمینه باعث شد طی یک سال گذشته و ۸ ماه اخیر شرکت از ظرفیت اسمی نیز عبور کند. در حوزه بهره‌وری و منابع انسانی باید توجه داشت، هر اندازه به نیروی انسانی بها داده شود طبعا خروجی عملیات‌ و اقدامات مثبت خواهد شد.

به گفته معروف‌خانی، عملکرد شرکت فولاد هرمزگان پیش از سال ۱۴۰۰ در مقایسه با ۲ سال اخیر قابل مقایسه نیست. هر چند قبل از ۱۴۰۰ شرکت با قطعی برق و گاز مواجه نبودیم اما به ظرفیت اسمی هم نرسیدیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تصریح کرد: از سال ۱۴۰۰ تا کنون رکوردهای متفاوتی از سوی شرکت به ثبت رسید و در خارج از کشور در حوزه کیفیت، فولاد هرمزگان دارای شرایط مطلوبی است به نحوی که نوردکاران خارجی ترجیح می‌دهند اسلب این شرکت را به دلیل کیفیت بالا خریداری کنند. فولاد هرمزگان اکنون با ۵۸ دانشگاه در سطح کشور در حال همکاری است و تفاهمنامه RHF برای نخستین بار در کشور توسط این شرکت به امضا رسید.

معروف‌خانی ادامه داد: بومی‌سازی موضوع حائز اهمیتی است اما طرح‌های نوآوری نیز در دستور کار قرار دارند. عدم تمرکز در نوآوری طبعا باعث عقب ماندن از دنیا می‌شود.

وی افزود: حمایت از دانش‌بنیان‌ها توام با پذیرش ریسک در این حوزه می‌تواند زمینه موفقیت را برای صنعت ایجاد کند. اکنون زمان بومی‌سازی گذشته و باید به سمت طرح‌های نوآورانه حرکت کرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار