۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
پیش‌بینی فولاد مبارکه از تولید ۲۰ محصول جدید

مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه گفت: در سال گذشته ۱۴ محصول در شرکت فولاد مبارکه و صبا طراحی و تولید شد. برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ طراحی و تولید ۲۰ محصول جدید پیش‌بینی شده است.

فردای اقتصاد: علیرضا مولوی‌زاده، مدیر متالورژی و روش‌های تولید شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با فردای اقتصاد بیان کرد: رویکرد فولاد مبارکه تمرکز بر تولید محصولات ویژه است. 
وی ادامه داد: تولید محصولات خاص و گریدهای با ارزش افزوده‌ بالاتر را می‌توان در زمره استراتژی‌های این شرکت در نظر گرفت. این رویکرد باعث شد که در چند سال اخیر تولید محصولات متنوع و جدید با رشد قابل توجهی همراه شود.
مولوی‌زاده گفت: نیازهای مشتریان در گروه‌هایی همچون خودرویی، کشتی‌سازی، لوله‌سازی، پروژه‌های ساختمانی و... در حوزه‌های مختلف شناسایی و با توجه به توانمندی‌هایی که در شرکت فولاد مبارکه و سایر شرکت‌های زیر مجموعه وجود دارد، طراحی و تولید محصولات جدید صورت می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۴ محصول در شرکت فولاد مبارکه و صبا طراحی و تولید شد. برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ طراحی و تولید ۲۰ محصول جدید پیش‌بینی شده است. تا کنون تولید ۸ محصول محقق شده است. در ۲ سال گذشته از کلیه نرم ‌افزارها و سخت افزارهای شبیه‌ساز در راستای بهبود طراحی محصولات استفاده شد. در این شرکت محصولات از ایده تا تجاری‌سازی پیگیری می‌شوند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار