۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
لیست شهرهایی که مدارس و ادارات را تعطیل کردند / آلودگی هوا بحرانی شد

هشدار آلودگی نارنجی به تهران، کرج، اصفهان و اراک از امروز تا چهارشنبه از سه‌شنبه تبریز، مشهد، قم و سمنان به این جمع اضافه می‌شوند.

همه مدارس ابتدایی استان البرز به‌جز طالقان به‌خاطر آلودگی هوا مجازی است.

دانش آموزان دارای بیماری زمینه‌ای تا آخر هفته ۱۵ آذر در مدارس استان مرکزی حاضر نشوند.

کارمندان دستگاه‌های اجرایی شهر اراک که دارای سابقه قبلی و تایید شده بیمارهای زمینه‌ای قلبی، تنفسی، ریوی و... هستند، همچنین کلیه مادران باردار شاغل به صورت دورکاری اعلام می‌شود.

در همین رابطه بخوانید: درخواست تعطیلی ادارات تهران صادر شد

تعطیلی دستگاه‌های اداری و اجرایی اصفهان و چند شهرستان 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان‌های اصفهان، مبارکه، لنجان، برخوار، خمینی شهر، فلاورجان و بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین شهر و نجف‌آباد در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه درپی افزایش شاخص آلایندگی هوا در وضعیت بسیار ناسالم خبر داد.

همه مقاطع تحصیلی تهران غیرحضوری شد

معاون استاندار تهران: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا آخر هفته ۱۵ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری است؛ همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل روئت دارند، جلوگیری خواهند کرد.

مدارس سمنان فردا غیرحضوری شد

مدیریت بحران استان سمنان: پیش‌دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار چهارشنبه ۱۵ آذر به دلیل آلودگی هوا غیرحضوری است.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان البرز غیرحضوری شد

معاون استاندار البرز: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آذرماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقاطع دبستان و متوسطۀ اول استان غیر از طالقان در دو نوبت صبح و عصر بصورت مجازی خواهد بود.

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان دو روز آینده غیر حضوریند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر سه شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس ۷ شهر آذربایجان شرقی تعطیل شد

پیرو مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، نظر به الودگی هوا، مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستان شهرستان تبریز (نواحی پنجگانه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی و شهر جدید سهند) در روز ۱۲، ۱۳ و ۱۴ آذر ماه غیرحضوری خواهد بود.

در پی تداوم آلودگی هوا مدارس تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج  و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی و شهر جدید سهند) در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر سه‌شنبه غیرحضوری است.

فعالیت مدارس ابتدایی سه شهر خوزستان غیرحضوری شد

سخنگوی کمیته اضطرار آلودگی هوای خوزستان از غیرحضوری شدن فعالیت پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی در شهرهای اهواز، کارون و باوی در روز سه‌شنبه ۱۴ آذر خبر داد.

کدام کارمندان تهرانی دورکار می‌شوند؟

استانداری تهران: به دلیل آلودگی هوا کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه روز ۱۳، ۱‍۴ و ۱۵ آذرماه می‌توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha