۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
۲ همت در راه بورس تهران

به گفته محمدی، صندوق توسعه ملی با راهبرد حمایت از بورس منابع خود را تزریق به صندوق تثبیت بازار سرمایه کرد.

فردای اقتصاد: معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی معتقد است، نخستین بخشی که صندوق توسعه ملی در امر سرمایه‌گذاری وارد شد، بورس بود. از اواخر سال ۱۴۰۰ سرمایه‌گذاری در بورس از طریق صندوق تثبیت بازار سرمایه (۱۰ همت) و دیگری ورود مستقیم با محوریت حفظ سهم نسل‌های آینده صورت گرفت.

رضا محمدی با حضور در برنامه بورسان عنوان کرد: تا پایان سال جاری ۲ هزار میلیارد تومان دیگر منابع به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز می‌شود. از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۴ همت جریان نقد به صندوق تثبیت بازار سرمایه واریز شد.

معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی ادامه داد: صندوق توسعه ملی با راهبرد حمایت از بورس منابع خود را تزریق به صندوق تثبیت بازار سرمایه کرد، در حال حاضر قصدی مبتنی بر خروج از بورس وجود ندارد و این رویه ادامه‌دار است.

در برنامه امروز بورسان، رضا محمدی معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی به تشریح استراتژی صندوق توسعه ملی در سرمایه‌گذاری‌ها پرداخت. در ادامه حسین شیبانی کارشناس بازارهای مالی بین‌الملل  وضعیت بازارهای جهانی را بررسی کرد. در پایان هم بهزاد بهمن‌نژاد قائم مقام سردبیر فردای اقتصاد  نکات حائز اهمیتی را در خصوص برنامه جدید فردای اقتصاد؛ «همراه سرمایه‌گذار» بیان کرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • US ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    چشمه خشکید را حاصلی نیست

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار